Kväll/Natt tråden!
Forum > Off Topic > Kväll/Natt tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Lucy och Rose
Elev |
26 maj, 2012 00:00 |
|
Lisen563
Elev |
Skrivet av Lucy och Rose: god morgon!Godmorgon xD 26 maj, 2012 00:12 |
|
Cinnamonagouti
Elev |
Wä sitter uppe och skriver på ett SO-arbete som skulle varit inne förre fredagen, det tar ju aldrig slut </3 har knappt sovit något denna vecka heller, är så sjukt trött
All that is gold does not glitter, not all those who wander are lost; the old that is strong does not wither, deep roots are not reached by the frost. 26 maj, 2012 01:45 |
|
expelliarmus
Elev |
26 maj, 2012 02:11 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
Hai ♥
Jo nu är det så att min bsta vän från sverige kommer hit idag och jag kommer inte att vara inloggad föräns hon åker hem imorgon på eftermiddagen :> Ha det bra! speech! 26 maj, 2012 04:44 |
|
Nelly1513
Elev |
Var på ett bröllop igår (på Mugglis, alltså) och SHIIIIT så ku det var xD
AlexZz and I are friends 4 ever <3
26 maj, 2012 06:27 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
Skrivet av Nelly1513: Var på ett bröllop igår (på Mugglis, alltså) och SHIIIIT så ku det var xD vem gifte sig? owo speech! 26 maj, 2012 06:38 |
|
Nelly1513
Elev |
Skrivet av AlvaRawenclaw: Skrivet av Nelly1513: Var på ett bröllop igår (på Mugglis, alltså) och SHIIIIT så ku det var xD vem gifte sig? owo Alice... och KossanBerta^^ De är så söta tillsammans :3 AlexZz and I are friends 4 ever <3
26 maj, 2012 06:43 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
Skrivet av Nelly1513: Skrivet av AlvaRawenclaw: Skrivet av Nelly1513: Var på ett bröllop igår (på Mugglis, alltså) och SHIIIIT så ku det var xD vem gifte sig? owo Alice... och KossanBerta^^ De är så söta tillsammans :3 JAG VAR INTE BJUDEN :'( men vad söta ♥ speech! 26 maj, 2012 06:54 |
|
Nelly1513
Elev |
AlvaRawenclaw, ah... Det är synd
Jag var egentligen inte heller bjuden men min snälla kompis AlexZz sa att hon bjöd in mig med tillstånd från bruden^^ AlexZz and I are friends 4 ever <3
26 maj, 2012 06:58 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen