Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Komplimang-tråden!

Forum > Off Topic > Komplimang-tråden!

1 2 3 ... 1148 1149 1150 ... 1863 1864 1865
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Vet ni?

EN KOMPLIMANG TILL ALLA FINISAR PÅ MUGGLIS!!! ♥♥♥

Mugglis är det enda stället jag känner mig "hemma" på.
Haha, nejmen, ni är så snälla, mot för alla som jag känner. Lr, nästan alla iaf. KRAAAAAAAAAAAM!

6 jul, 2012 21:38

Lordlollo
Elev

Avatar

+4


Ja, nu är det så att när jag skickat det här inlägget så ska det stå 1337 under mitt namn. Så då vill jag ge det lite uppmärksamhet och ge ett par underbara mugglisar, lite komplimanger.





ol!v!a: Du är så saknad! Så söt. Så snäll. Så rolig. Jag älskar dig så mycket! ♥
ginny_ginny: Åh Kicka vad ska jag säga, jag älskar dig och du är en av det finaste jag känner! BTW jag har vitt nagellack nu, det får mig att tänka på dig! ♥
lövetAmanda: Åh Amanda, jag älskar dig! Min egen KK(kepskompis), den enda som förstår Lolloflumhumor. Hur vore livet utan dig, vi passar så bra ihop! Du får mig att skratta så jag får ett 8-pak! ♥
vevve_puff: Du är underbar som har skänkt mig sötheten själv, min kanin, tack! Du är helt underbar, skit snygg och helt underbar! Love U ♥
Dini99: Disadisadisa.. Var ska jag börja? Du är så galen och rolig. Jag älskar dig. Du är den enda person som jag har gått i samma klass som sen ettan! ♥
Jac: Jag saknar dig så mycket, vi ses när du kommer hit, okej? Lycka till och jag hoppas att du kommer må bättre snart! ♥
lillamymin: Du hjälpte mig, när ingen var på mig sida och massor va imot mig. Det hjälpte mig så mycket, Tack! ♥
Bombarda: Matilda, Älskling! Jag älskar dig så mycket och jag hoppas att vi ses någon gång. Du betyder så mycket för mig! ♥
tyri: Åh gud vad du är saknad just nu! Du får visa mig några nys beat om du har lärt dig några! Älskar dig! ♥
LunaLovegood1: Åh du är en helt underbar person, om jag hade chansen skulle jag krama dig just nu! Va dig själv och du kommer få ett bra liv! ♥

6 jul, 2012 21:46

Borttagen

Avatar

+1


Lordlollo Jag älskar dig och saknar dig! ♥
Vi är så bra tillsammans! Vi är ett lag. Som gjorda för varandra. Älskar dig. ♥

6 jul, 2012 21:50

Bombarda
Elev

Avatar

+1


Lordlollo my sweet darling! puss på dig, vi får se till att träffas någon gång♥

Kärlek till alla!

6 jul, 2012 21:55

Lordlollo
Elev

Avatar


Skrivet av Bombarda:
Lordlollo my sweet darling! puss på dig, vi får se till att träffas någon gång♥
Absolut! ♥

6 jul, 2012 22:12

ol!v!a
Elev

Avatar


Lordlollo saknar dig såå mycket! Älskar dig!


eelO 4 ever!

6 jul, 2012 22:12

Lordlollo
Elev

Avatar

+1


Skrivet av ol!v!a:
Lordlollo saknar dig såå mycket! Älskar dig!


eelO 4 ever!


Absolut jau! ♥

6 jul, 2012 22:16

ol!v!a
Elev

Avatar


Skrivet av Lordlollo:
Skrivet av ol!v!a:
Lordlollo saknar dig såå mycket! Älskar dig!


eelO 4 ever!


Absolut jau! ♥


♥♥♥

The Best Person In The Whole World Is Lordlollo!

6 jul, 2012 22:22

Lordlollo
Elev

Avatar


Skrivet av ol!v!a:
Skrivet av Lordlollo:
Skrivet av ol!v!a:
Lordlollo saknar dig såå mycket! Älskar dig!


eelO 4 ever!


Absolut jau! ♥


♥♥♥

The Best Person In The Whole World Is Lordlollo!
no the best person in the whole world is ol!v!a ♥♥♥

6 jul, 2012 22:28

ol!v!a
Elev

Avatar


Skrivet av Lordlollo:
Skrivet av ol!v!a:
Skrivet av Lordlollo:
Skrivet av ol!v!a:
Lordlollo saknar dig såå mycket! Älskar dig!


eelO 4 ever!


Absolut jau! ♥


♥♥♥

The Best Person In The Whole World Is Lordlollo!
no the best person in the whole world is ol!v!a ♥♥♥


tack! Men jag kan inte vara bäst för du är det! ♥

6 jul, 2012 22:32

1 2 3 ... 1148 1149 1150 ... 1863 1864 1865

Forum > Off Topic > Komplimang-tråden!

Du får inte svara på den här tråden.