Komplimang-tråden!
Forum > Off Topic > Komplimang-tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Vet ni?
EN KOMPLIMANG TILL ALLA FINISAR PÅ MUGGLIS!!! ♥♥♥ Mugglis är det enda stället jag känner mig "hemma" på. Haha, nejmen, ni är så snälla, mot för alla som jag känner. Lr, nästan alla iaf. KRAAAAAAAAAAAM! 6 jul, 2012 21:38 |
|
Lordlollo
Elev |
Ja, nu är det så att när jag skickat det här inlägget så ska det stå 1337 under mitt namn. Så då vill jag ge det lite uppmärksamhet och ge ett par underbara mugglisar, lite komplimanger.
ol!v!a: Du är så saknad! Så söt. Så snäll. Så rolig. Jag älskar dig så mycket! ♥ ginny_ginny: Åh Kicka vad ska jag säga, jag älskar dig och du är en av det finaste jag känner! BTW jag har vitt nagellack nu, det får mig att tänka på dig! ♥ lövetAmanda: Åh Amanda, jag älskar dig! Min egen KK(kepskompis), den enda som förstår Lolloflumhumor. Hur vore livet utan dig, vi passar så bra ihop! Du får mig att skratta så jag får ett 8-pak! ♥ vevve_puff: Du är underbar som har skänkt mig sötheten själv, min kanin, tack! Du är helt underbar, skit snygg och helt underbar! Love U ♥ Dini99: Disadisadisa.. Var ska jag börja? Du är så galen och rolig. Jag älskar dig. Du är den enda person som jag har gått i samma klass som sen ettan! ♥ Jac: Jag saknar dig så mycket, vi ses när du kommer hit, okej? Lycka till och jag hoppas att du kommer må bättre snart! ♥ lillamymin: Du hjälpte mig, när ingen var på mig sida och massor va imot mig. Det hjälpte mig så mycket, Tack! ♥ Bombarda: Matilda, Älskling! Jag älskar dig så mycket och jag hoppas att vi ses någon gång. Du betyder så mycket för mig! ♥ tyri: Åh gud vad du är saknad just nu! Du får visa mig några nys beat om du har lärt dig några! Älskar dig! ♥ LunaLovegood1: Åh du är en helt underbar person, om jag hade chansen skulle jag krama dig just nu! Va dig själv och du kommer få ett bra liv! ♥ ♆ 6 jul, 2012 21:46 |
|
Borttagen
|
Lordlollo Jag älskar dig och saknar dig! ♥
Vi är så bra tillsammans! Vi är ett lag. Som gjorda för varandra. Älskar dig. ♥ 6 jul, 2012 21:50 |
|
Bombarda
Elev |
Lordlollo my sweet darling! puss på dig, vi får se till att träffas någon gång♥
Kärlek till alla! 6 jul, 2012 21:55 |
|
Lordlollo
Elev |
Absolut! ♥
♆ 6 jul, 2012 22:12 |
|
ol!v!a
Elev |
6 jul, 2012 22:12 |
|
Lordlollo
Elev |
6 jul, 2012 22:16 |
|
ol!v!a
Elev |
6 jul, 2012 22:22 |
|
Lordlollo
Elev |
Skrivet av ol!v!a: no the best person in the whole world is ol!v!a ♥♥♥♥♥♥ The Best Person In The Whole World Is Lordlollo! ♆ 6 jul, 2012 22:28 |
|
ol!v!a
Elev |
Skrivet av Lordlollo: Skrivet av ol!v!a: no the best person in the whole world is ol!v!a ♥♥♥ ♥♥♥ The Best Person In The Whole World Is Lordlollo! tack! Men jag kan inte vara bäst för du är det! ♥ 6 jul, 2012 22:32 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen