@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Jag är tröööööt, nööööf.
20 mar, 2013 19:02 |
|
Borttagen
|
Nu ska jag HEM och göra läxan...
20 mar, 2013 19:03 |
|
TacosPanda
Elev |
Skrivet av HP_Maja: Skrivet av TacosPanda: Vad innebär det att den bok är häftad..? Asså det finns ju pocket och inbunden, men vad är häftad? Nitar? Okeej..
20 mar, 2013 19:04 |
|
HP_Maja
Elev |
Skrivet av Borttagen: Nu ska jag HEM och göra läxan... Hem?!?!??! Vart har du varit??? Man kan ju inte åka hem nu!? The marauder's map 20 mar, 2013 19:04 |
|
lillamymin
Elev |
Skrivet av TacosPanda: Vad innebär det att den bok är häftad..? Asså det finns ju pocket och inbunden, men vad är häftad? Det är typ som ett skrivblock då. Som en bladning mellan en tidning och en bok, ihopsatt med häftklammor Det finns mitt i skogen en oväntad glänta som bara kan hittas av den som gått vilse. 20 mar, 2013 19:07 |
|
HP_Maja
Elev |
Skrivet av lillamymin: Skrivet av TacosPanda: Vad innebär det att den bok är häftad..? Asså det finns ju pocket och inbunden, men vad är häftad? Det är typ som ett skrivblock då. Som en bladning mellan en tidning och en bok, ihopsatt med häftklammor Nitar? xD The marauder's map 20 mar, 2013 19:08 |
|
TacosPanda
Elev |
Skrivet av lillamymin: Skrivet av TacosPanda: Vad innebär det att den bok är häftad..? Asså det finns ju pocket och inbunden, men vad är häftad? Det är typ som ett skrivblock då. Som en bladning mellan en tidning och en bok, ihopsatt med häftklammor Jaha okej, tack!
20 mar, 2013 19:09 |
|
Solkatten
Elev |
Asså. I flera dagar nu har jag på morgonen vaknat bara någon minut innan väckarklockan ringer. Typ fem minuter innan och ibland typ bara en minut innan. Jag behöver fan ingen väckarklocka. x'D På måndagar jag har sovmorgon vaknar jag också vid den tiden jag behöver vakna och på helger kan jag sova länge. Rätt sjukt egentligen.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 20 mar, 2013 19:17 |
|
TacosPanda
Elev |
![]() Täcker ni för mitten så går det snabbare Täcker ni för sidorna så går det långsammare Testa! Skithäftigt!
20 mar, 2013 19:18 |
|
Borttagen
|
Skrivet av TacosPanda: ![]() Täcker ni för mitten så går det snabbare Täcker ni för sidorna så går det långsammare Testa! Skithäftigt! coolt 20 mar, 2013 19:19 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen