@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Hedwig96
Elev |
Skrivet av lillamymin: Ja det vet jag inte. XD Men vi är båda lediga måndag vecka 14 vilket som, för det är en helgdag :3 men fy så fräckt jag har ju bara 4 dagar! fre-lör-sön-måndag. 20 mar, 2013 18:47 |
|
Borttagen
|
Skrivet av lillamymin: Jo, men hon hade ett JÄTTElätt exempel xDSkrivet av Borttagen: När en person säger att hon har A i engelska, och ger ett exempel men har helt fel ~ (En i min skola ^^) Alla kan la fela 20 mar, 2013 18:49 |
|
HP_Maja
Elev |
Skrivet av Hedwig96: Skrivet av lillamymin: Ja det vet jag inte. XD Men vi är båda lediga måndag vecka 14 vilket som, för det är en helgdag :3 men fy så fräckt jag har ju bara 4 dagar! fre-lör-sön-måndag. Stackare!!! Vilken klass går du i!? Jag har inte ledigt på måndag... Hehe xD The marauder's map 20 mar, 2013 18:49 |
|
Ginny00
Elev |
Against all odds/take a look at me now med Blaine..
ÅH HERREGUD ♥ 20 mar, 2013 18:50 |
|
lillamymin
Elev |
Skrivet av HP_Maja: Skrivet av lillamymin: Inte lika kul ju... xD Ta inte illa upp! Skrivet av Borttagen: När en person säger att hon har A i engelska, och ger ett exempel men har helt fel ~ (En i min skola ^^) Alla kan la fela Klart det inte är Det finns mitt i skogen en oväntad glänta som bara kan hittas av den som gått vilse. 20 mar, 2013 18:51 |
|
Hedwig96
Elev |
Skrivet av HP_Maja: Skrivet av Hedwig96: Skrivet av lillamymin: Ja det vet jag inte. XD Men vi är båda lediga måndag vecka 14 vilket som, för det är en helgdag :3 men fy så fräckt jag har ju bara 4 dagar! fre-lör-sön-måndag. Stackare!!! Vilken klass går du i!? Jag har inte ledigt på måndag... Hehe xD jag går första året i yrkesskola men jag har aldrig haft längre påsklov fast jag gick i grundskolan. Men jag bor i Finland, o man kanske har kortare påsklov här! men mitt sommarlov börjar redan 30 maj! alltså jag har påsklov nästa fredag v.13 till måndag v.14! 20 mar, 2013 18:52 |
|
HP_Maja
Elev |
Skrivet av lillamymin: Skrivet av HP_Maja: Skrivet av lillamymin: Inte lika kul ju... xD Ta inte illa upp! Skrivet av Borttagen: När en person säger att hon har A i engelska, och ger ett exempel men har helt fel ~ (En i min skola ^^) Alla kan la fela Klart det inte är Tja... så kan man ju också se det... xD Två citerar mig samtidigt!!! Kan inte svara på allt!!! *panik* xC The marauder's map 20 mar, 2013 18:53 |
|
lillamymin
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av lillamymin: Jo, men hon hade ett JÄTTElätt exempel xD Skrivet av Borttagen: När en person säger att hon har A i engelska, och ger ett exempel men har helt fel ~ (En i min skola ^^) Alla kan la fela Haha, faaast det är oftast då man gör fel Det finns mitt i skogen en oväntad glänta som bara kan hittas av den som gått vilse. 20 mar, 2013 18:54 |
|
TacosPanda
Elev |
20 mar, 2013 18:59 |
|
HP_Maja
Elev |
Skrivet av TacosPanda: Vad innebär det att den bok är häftad..? Asså det finns ju pocket och inbunden, men vad är häftad? Nitar? The marauder's map 20 mar, 2013 19:01 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen