@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
lillamymin
Elev |
Skrivet av Ginny00: Skrivet av Solkatten: påsklov har alla samma vecka. Tror jag Det kommer tydligen vara två från min stad som kommer söka till Idol. Enligt en i klassen i alla fall. :3 Ginny00 - Jag vet inte? Beror det inte på vart man bor? Kanske inte gör någon skillnad med påsklovet. Jag vill sova pga finns inget annat att göra och jag har ändå bara ångest över allt. Men kan tydligen inte. Dx Jag får påsklov denna fredagen Det finns mitt i skogen en oväntad glänta som bara kan hittas av den som gått vilse. 20 mar, 2013 17:09 |
|
Hedwig96
Elev |
Skrivet av lillamymin: Skrivet av Ginny00: Skrivet av Solkatten: påsklov har alla samma vecka. Tror jag Det kommer tydligen vara två från min stad som kommer söka till Idol. Enligt en i klassen i alla fall. :3 Ginny00 - Jag vet inte? Beror det inte på vart man bor? Kanske inte gör någon skillnad med påsklovet. Jag vill sova pga finns inget annat att göra och jag har ändå bara ångest över allt. Men kan tydligen inte. Dx Jag får påsklov denna fredagen Hur långt påsklov har ni? 20 mar, 2013 17:25 |
|
HP_Maja
Elev |
20 mar, 2013 17:36 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Dream: alltså påsklovet varar i 4 freakin' dagar, just stop Varför inte en vecka? "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 20 mar, 2013 17:46 |
|
lillamymin
Elev |
Skrivet av Hedwig96: Skrivet av lillamymin: Skrivet av Ginny00: Skrivet av Solkatten: påsklov har alla samma vecka. Tror jag Det kommer tydligen vara två från min stad som kommer söka till Idol. Enligt en i klassen i alla fall. :3 Ginny00 - Jag vet inte? Beror det inte på vart man bor? Kanske inte gör någon skillnad med påsklovet. Jag vill sova pga finns inget annat att göra och jag har ändå bara ångest över allt. Men kan tydligen inte. Dx Jag får påsklov denna fredagen Hur långt påsklov har ni? Låångt Det finns mitt i skogen en oväntad glänta som bara kan hittas av den som gått vilse. 20 mar, 2013 17:47 |
|
Annikz
Elev |
20 mar, 2013 17:50 |
|
Solkatten
Elev |
Jag hatar uttrycket "not my cup of tea" av någon anledning...
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 20 mar, 2013 17:55 |
|
Hedwig96
Elev |
Skrivet av lillamymin: Skrivet av Hedwig96: Skrivet av lillamymin: Skrivet av Ginny00: Skrivet av Solkatten: påsklov har alla samma vecka. Tror jag Det kommer tydligen vara två från min stad som kommer söka till Idol. Enligt en i klassen i alla fall. :3 Ginny00 - Jag vet inte? Beror det inte på vart man bor? Kanske inte gör någon skillnad med påsklovet. Jag vill sova pga finns inget annat att göra och jag har ändå bara ångest över allt. Men kan tydligen inte. Dx Jag får påsklov denna fredagen Hur långt påsklov har ni? Låångt alltså 5 dar då!? Jag har från nästa fredag till måndag! (jag är alltså ledig på måndagen) vet int om de va så du menade! 20 mar, 2013 17:55 |
|
Borttagen
|
Min klass är näst bäst i Norrbotten på fotboll
20 mar, 2013 17:59 |
|
Ginny00
Elev |
jag ska ut och springa om någon timme i alla fall. det blir bra.
20 mar, 2013 18:07 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen