@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Nymfadora Tonks
Elev |
260 plus!
20 mar, 2013 15:39 |
|
Solkatten
Elev |
Någon mer som får påsklov på långfredagen?
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 20 mar, 2013 15:47 |
|
Ginny00
Elev |
alla får väl det? O.O
20 mar, 2013 15:56 |
|
Solkatten
Elev |
Det kommer tydligen vara två från min stad som kommer söka till Idol. Enligt en i klassen i alla fall. :3
Ginny00 - Jag vet inte? Beror det inte på vart man bor? Kanske inte gör någon skillnad med påsklovet. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 20 mar, 2013 16:00 |
|
Obliviate_
Elev |
Sitter på linköpings universitetssjukhus. Yaau
20 mar, 2013 16:06 |
|
Ginny00
Elev |
Skrivet av Solkatten: påsklov har alla samma vecka. Tror jag Det kommer tydligen vara två från min stad som kommer söka till Idol. Enligt en i klassen i alla fall. :3 Ginny00 - Jag vet inte? Beror det inte på vart man bor? Kanske inte gör någon skillnad med påsklovet. Jag vill sova pga finns inget annat att göra och jag har ändå bara ångest över allt. Men kan tydligen inte. Dx 20 mar, 2013 16:08 |
|
Dream
Elev |
20 mar, 2013 16:16 |
|
Conflate
Elev |
alltså gud vi sjunger så awesomeiga sånger i kören seriöst asdfghjkl
jag skulle inte kunna lyssna på en av dem annars men när man sjunger den i kören är då bara så sjukt bra och de andra visste jag inte ens att fanns innan vi började sjunga dem i kören screw those som tycker kör är töntigt tagga konsert imorgon eheh c8
20 mar, 2013 16:21 |
|
Elma00
Elev |
20 mar, 2013 16:37 |
|
Petra Hyrrot
Elev |
Nästan alla femmor var på innebandy idag, alla förutom jag för att jag tycker att innebandy är tråkigt. Så jag fick jobba tillsammans med en massa sexor i dag!!! TRÖÖÖK!!
HUFFELPUFF POWER HÄR! :D 20 mar, 2013 16:49 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen