Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Kväll/Natt tråden!

Forum > Off Topic > Kväll/Natt tråden!

1 2 3 ... 1147 1148 1149 ... 1770 1771 1772
Användare Inlägg
Miskel
Elev

Avatar


Skrivet av Lisen563:
Så kan vi inte prata om nåt i denna tråd nu när det är natt!

Absolut, jag har iaf inget att göra!!
Har någon här skype? Jag har ingen kamera men andra kanske har C:

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F31.media.tumblr.com%2Ff6b62723a064362c0a5f0536337b818b%2Ftumblr_mvg9akK5201s1vh3yo1_500.gif

25 maj, 2012 23:43

Lisen563
Elev

Avatar


Skrivet av Miskel:
Skrivet av Lisen563:
Så kan vi inte prata om nåt i denna tråd nu när det är natt!

Absolut, jag har iaf inget att göra!!
Har någon här skype? Jag har ingen kamera men andra kanske har C:
Jag har inte....

25 maj, 2012 23:52

Miskel
Elev

Avatar


Skrivet av Lisen563:
Skrivet av Miskel:
Skrivet av Lisen563:
Så kan vi inte prata om nåt i denna tråd nu när det är natt!

Absolut, jag har iaf inget att göra!!
Har någon här skype? Jag har ingen kamera men andra kanske har C:
Jag har inte....

Okalydokalydokee... gimmie 5 for not having cam

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F31.media.tumblr.com%2Ff6b62723a064362c0a5f0536337b818b%2Ftumblr_mvg9akK5201s1vh3yo1_500.gif

25 maj, 2012 23:52

Lisen563
Elev

Avatar

+1


Skrivet av Miskel:
Skrivet av Lisen563:
Skrivet av Miskel:
Skrivet av Lisen563:
Så kan vi inte prata om nåt i denna tråd nu när det är natt!

Absolut, jag har iaf inget att göra!!
Har någon här skype? Jag har ingen kamera men andra kanske har C:
Jag har inte....

Okalydokalydokee... gimmie 5 for not having cam
*gimmy 5*

25 maj, 2012 23:53

Borttagen

Avatar


SÅ PEPP INFÖR HG LAJVET! Funderar på att börja hårdträna lite så man kommer i bra form och orkar springa inne på arenan :3

DADADADUM!

25 maj, 2012 23:54

Lisen563
Elev

Avatar


Vill vara med men är i österike =(

25 maj, 2012 23:55

Miskel
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
SÅ PEPP INFÖR HG LAJVET! Funderar på att börja hårdträna lite så man kommer i bra form och orkar springa inne på arenan :3

DADADADUM!

Jag hoppar studsmatta i typ 30 min om dagen och springer 2 ggr i veckan Testa det, i'm starting to get abs

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F31.media.tumblr.com%2Ff6b62723a064362c0a5f0536337b818b%2Ftumblr_mvg9akK5201s1vh3yo1_500.gif

25 maj, 2012 23:55

Borttagen

Avatar


Skrivet av Miskel:
Skrivet av Borttagen:
SÅ PEPP INFÖR HG LAJVET! Funderar på att börja hårdträna lite så man kommer i bra form och orkar springa inne på arenan :3

DADADADUM!

Jag hoppar studsmatta i typ 30 min om dagen och springer 2 ggr i veckan Testa det, i'm starting to get abs


Springa fyra gånger i veckan ftw!

Styrketräning, kondition..

BARA FÖR ATT MAN ÄR KURVIG OCH FUL ÄR INGET OMÖJLIGT KÄRA VÄNNER XD

Nej men jag springer som en sköldpadda - LÅNGSAMT!

25 maj, 2012 23:56

Lisen563
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Miskel:
Skrivet av Borttagen:
SÅ PEPP INFÖR HG LAJVET! Funderar på att börja hårdträna lite så man kommer i bra form och orkar springa inne på arenan :3

DADADADUM!

Jag hoppar studsmatta i typ 30 min om dagen och springer 2 ggr i veckan Testa det, i'm starting to get abs


Springa fyra gånger i veckan ftw!

Styrketräning, kondition..

BARA FÖR ATT MAN ÄR KURVIG OCH FUL ÄR INGET OMÖJLIGT KÄRA VÄNNER XD

Nej men jag springer som en sköldpadda - LÅNGSAMT!
Jag tränar bara på gympan. och så dansar jag.

25 maj, 2012 23:57

Miskel
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Miskel:
Skrivet av Borttagen:
SÅ PEPP INFÖR HG LAJVET! Funderar på att börja hårdträna lite så man kommer i bra form och orkar springa inne på arenan :3

DADADADUM!

Jag hoppar studsmatta i typ 30 min om dagen och springer 2 ggr i veckan Testa det, i'm starting to get abs


Springa fyra gånger i veckan ftw!

Styrketräning, kondition..

BARA FÖR ATT MAN ÄR KURVIG OCH FUL ÄR INGET OMÖJLIGT KÄRA VÄNNER XD

Nej men jag springer som en sköldpadda - LÅNGSAMT!


Studsmatta ger en kondition och bra arm muskler + ben muskler när man tex gör handvolter eller vanliga volter x)

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F31.media.tumblr.com%2Ff6b62723a064362c0a5f0536337b818b%2Ftumblr_mvg9akK5201s1vh3yo1_500.gif

25 maj, 2012 23:58

1 2 3 ... 1147 1148 1149 ... 1770 1771 1772

Forum > Off Topic > Kväll/Natt tråden!

Du får inte svara på den här tråden.