Kväll/Natt tråden!
Forum > Off Topic > Kväll/Natt tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Miskel
Elev |
Skrivet av Lisen563: Så kan vi inte prata om nåt i denna tråd nu när det är natt! Absolut, jag har iaf inget att göra!! Har någon här skype? Jag har ingen kamera men andra kanske har C:
25 maj, 2012 23:43 |
|
Lisen563
Elev |
Skrivet av Miskel: Jag har inte....Skrivet av Lisen563: Så kan vi inte prata om nåt i denna tråd nu när det är natt! Absolut, jag har iaf inget att göra!! Har någon här skype? Jag har ingen kamera men andra kanske har C: 25 maj, 2012 23:52 |
|
Miskel
Elev |
Skrivet av Lisen563: Skrivet av Miskel: Jag har inte....Skrivet av Lisen563: Så kan vi inte prata om nåt i denna tråd nu när det är natt! Absolut, jag har iaf inget att göra!! Har någon här skype? Jag har ingen kamera men andra kanske har C: Okalydokalydokee... gimmie 5 for not having cam
25 maj, 2012 23:52 |
|
Lisen563
Elev |
Skrivet av Miskel: *gimmy 5*Skrivet av Lisen563: Skrivet av Miskel: Jag har inte....Skrivet av Lisen563: Så kan vi inte prata om nåt i denna tråd nu när det är natt! Absolut, jag har iaf inget att göra!! Har någon här skype? Jag har ingen kamera men andra kanske har C: Okalydokalydokee... gimmie 5 for not having cam 25 maj, 2012 23:53 |
|
Borttagen
|
SÅ PEPP INFÖR HG LAJVET! Funderar på att börja hårdträna lite så man kommer i bra form och orkar springa inne på arenan :3
DADADADUM! 25 maj, 2012 23:54 |
|
Lisen563
Elev |
Vill vara med men är i österike =(
25 maj, 2012 23:55 |
|
Miskel
Elev |
Skrivet av Borttagen: SÅ PEPP INFÖR HG LAJVET! Funderar på att börja hårdträna lite så man kommer i bra form och orkar springa inne på arenan :3 DADADADUM! Jag hoppar studsmatta i typ 30 min om dagen och springer 2 ggr i veckan
25 maj, 2012 23:55 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Miskel: Skrivet av Borttagen: SÅ PEPP INFÖR HG LAJVET! Funderar på att börja hårdträna lite så man kommer i bra form och orkar springa inne på arenan :3 DADADADUM! Jag hoppar studsmatta i typ 30 min om dagen och springer 2 ggr i veckan Springa fyra gånger i veckan ftw! Styrketräning, kondition.. BARA FÖR ATT MAN ÄR KURVIG OCH FUL ÄR INGET OMÖJLIGT KÄRA VÄNNER XD Nej men jag springer som en sköldpadda - LÅNGSAMT! 25 maj, 2012 23:56 |
|
Lisen563
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag tränar bara på gympan. och så dansar jag.Skrivet av Miskel: Skrivet av Borttagen: SÅ PEPP INFÖR HG LAJVET! Funderar på att börja hårdträna lite så man kommer i bra form och orkar springa inne på arenan :3 DADADADUM! Jag hoppar studsmatta i typ 30 min om dagen och springer 2 ggr i veckan Springa fyra gånger i veckan ftw! Styrketräning, kondition.. BARA FÖR ATT MAN ÄR KURVIG OCH FUL ÄR INGET OMÖJLIGT KÄRA VÄNNER XD Nej men jag springer som en sköldpadda - LÅNGSAMT! 25 maj, 2012 23:57 |
|
Miskel
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Miskel: Skrivet av Borttagen: SÅ PEPP INFÖR HG LAJVET! Funderar på att börja hårdträna lite så man kommer i bra form och orkar springa inne på arenan :3 DADADADUM! Jag hoppar studsmatta i typ 30 min om dagen och springer 2 ggr i veckan Springa fyra gånger i veckan ftw! Styrketräning, kondition.. BARA FÖR ATT MAN ÄR KURVIG OCH FUL ÄR INGET OMÖJLIGT KÄRA VÄNNER XD Nej men jag springer som en sköldpadda - LÅNGSAMT! Studsmatta ger en kondition och bra arm muskler + ben muskler när man tex gör handvolter eller vanliga volter x)
25 maj, 2012 23:58 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen