Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Komplimang-tråden!

Forum > Off Topic > Komplimang-tråden!

1 2 3 ... 1147 1148 1149 ... 1863 1864 1865
Användare Inlägg
Vipratten
Elev

Avatar


Luna.Lovegood, du vet att du är min mest älskade DB-kompanjon, den finaste OLA:n som finns på den här hemsidan, den person som fick mig att förstå hur underbara människorna på Mugglis är. Dessutom är du en OOLALA, en fin FS och en massa annat, även om du är lite SEG ibland.

Just because you've got the emotional range of a teaspoon doesn't mean we all have - Hermione Granger https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi40.tinypic.com%2F4v0ks0.gif

6 jul, 2012 11:10

Luna.Lovegood
Elev

Avatar


Skrivet av Vipratten:
Luna.Lovegood, du vet att du är min mest älskade DB-kompanjon, den finaste OLA:n som finns på den här hemsidan, den person som fick mig att förstå hur underbara människorna på Mugglis är. Dessutom är du en OOLALA, en fin FS och en massa annat, även om du är lite SEG ibland.

Okej, jag skulle inte svara, men nu gör jag det ändå
Tack!
Förresten, vem tror du det var som visade mig hur underbara alla här är, och som är huvudskyldig till att kag fortfarande är kvar? DU! ♥

6 jul, 2012 12:26

Borttagen

Avatar

+1


HannaPanna förtjänar en komplimang för att hon e jätte söt,underbar och en awesome tjej ♥

6 jul, 2012 14:42

HannaPanna
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
HannaPanna förtjänar en komplimang för att hon e jätte söt,underbar och en awesome tjej ♥

Åh, tack! ♥
Detsamma finisen ♥

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia4.giphy.com%2Fmedia%2FEXmLHydTBn7gc%2Fgiphy.gif

6 jul, 2012 14:45

Optic
Elev

Avatar


scarhead & MonsterCookie svarar på er när jag är hemma ♥

6 jul, 2012 18:10

Borttagen

Avatar


Min coola vän luna99 har blivit Master of Death nu!!!! Du är så värd det luna99!!!

6 jul, 2012 19:58

Borttagen

Avatar


dill99 Aw♥♥♥♥ Tack♥

6 jul, 2012 20:28

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
dill99 Aw♥♥♥♥ Tack♥

Varsegod! Men vet du vad man är äfter min rank; Räddar De Vise Sten. ?

6 jul, 2012 20:29

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
dill99 Aw♥♥♥♥ Tack♥

Varsegod! Men vet du vad man är äfter min rank; Räddar De Vise Sten. ?

Jag minns inte... Låt det bli en överraskning

6 jul, 2012 20:34

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
dill99 Aw♥♥♥♥ Tack♥

Varsegod! Men vet du vad man är äfter min rank; Räddar De Vise Sten. ?

Jag minns inte... Låt det bli en överraskning


HEHE! Okej!

6 jul, 2012 20:35

1 2 3 ... 1147 1148 1149 ... 1863 1864 1865

Forum > Off Topic > Komplimang-tråden!

Du får inte svara på den här tråden.