@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
M4L13
Elev |
19 mar, 2013 23:26 |
|
Borttagen
|
Har äntligen pluggat klart. YEEEES.
Nu är jag allt redo för att hålla morgondagens presentation på biologin! :> Och, jag kan få sova. God natt, haha. 19 mar, 2013 23:31 |
|
Ginny00
Elev |
Depressing day in front of me Dx
20 mar, 2013 06:40 |
|
MizzNina
Elev |
Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av MizzNina: Snacka om att du hade rätt xD jag har suttit och läst boken hela dagen xD Cara Riddle har inte varit inloggad idag (Natten räknas inte som dag Caaaaaaraaaaaaa *ropa* Kom loss. Iofs *ser den positiva delen* ÄNTLIGEN får jag någon att diskutera boken med. ♥ Jag förstod det. Och jag har alltid rätt. Okej Cara, NU får du ha en åsikt. Vem är mördaren? "I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous 20 mar, 2013 06:55 |
|
Pixie
Elev |
jag har blivit bra kompis med en tjej som hatar moffat och tycker dw är läskigt, men hon älskar det! och hon äskar också sherlock och hp och hungergames
alltså jag fattar inte jag hittade henne via en kommentar på min blogg?! oh god hon är fantastisk
20 mar, 2013 06:56 |
|
Borttagen
|
haha åh.
sen klockan 6 har jag pluggat historia. OM JAG INTE SKRIVER DETTA PROV FELFRITT TAR JAG OCH SKJUTER MIG SJÄLV Pixie länka? 20 mar, 2013 07:01 |
|
Petra Hyrrot
Elev |
Nej, det är skola nu!!
HUFFELPUFF POWER HÄR! :D 20 mar, 2013 07:07 |
|
M4L13
Elev |
20 mar, 2013 07:15 |
|
_Bella_<3
Elev |
20 mar, 2013 07:20 |
|
Ginny00
Elev |
Jag är trött och jag vet att denna skoldag lär vara lika värdelös som de andra. Orkar inte. Håller mig uppe med att jag ska träna i eftermiddag, det brukar få mig på bättre humör.
20 mar, 2013 07:27 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen