@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
amanda1104
Elev |
Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 19 mar, 2013 20:32 |
|
Ginny00
Elev |
19 mar, 2013 20:33 |
|
Caius
Elev |
Fortsätta läsa "Nausicaä of the valley of the wind" eller sätta sig och skriva i ett par timmar...? Hrm... Fyfan vad svårt val... boken är så jävla bra atm (omg, knappt två och en halv volymer kvar att läsa!!!!) och jag tycker att det är så jävla kul atm att sitta och skriva min novell... För jag har verkligen varit fast i den de senaste två veckorna...
Det här är vad vi kallar tankar. Det är något som är bra och som alla har rätt att ha. 19 mar, 2013 20:34 |
|
Borttagen
|
Skrivet av M4L13: Skrivet av Borttagen: Skrivet av M4L13: the crooked man creeps the fuck out of me ;_; Dafuq is that? :o Btw.... Jag älskar din signatur, haha ♥ the crooked man är ett rbg/bidon'tknowmakerindiehorrorIDON'TFUCKINGKNOWspel som pewdiepie precis börjat spela och smart som jag är så googlar jag på bilder och så kommer denna upp Spoiler: Tryck här för att visa! och nu är jag livrädd att den ska komma och äta upp mig eller nåt .-. och tack, haha jag gillar den också :'D HOLY CRAP o____o 19 mar, 2013 20:35 |
|
Pixie
Elev |
19 mar, 2013 20:45 |
|
Ginny00
Elev |
kan inte klockan bli 21 så jag kan äta kvällsmat och gå och lägga mig?
har inget annat att göra. 19 mar, 2013 20:46 |
|
JosefinFini
Elev |
19 mar, 2013 20:53 |
|
Ginny00
Elev |
jag är sugen på buttermint caramels som vi har i vårat skåp
men har i stort sett förbjudit mig själv från sötsaker på vardagen så ah, nej. :C 19 mar, 2013 20:54 |
|
Borttagen
|
Ahahaha tack typ C;
19 mar, 2013 20:58 |
|
Ginny00
Elev |
Skrivet av Borttagen: Ahahaha tack typ C; No problem ^^ 19 mar, 2013 21:00 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen