@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ginny00
Elev |
klockan går fort idag.
jag vill inte gå till skolan imorgon.. Dx 19 mar, 2013 19:57 |
|
M4L13
Elev |
19 mar, 2013 20:02 |
|
Borttagen
|
Jag borde skriva de där jäkla engelska meningarna till läxan, men... jag har ju en dag på mig 8DDDDDDD
19 mar, 2013 20:03 |
|
Borttagen
|
Skrivet av M4L13: the crooked man creeps the fuck out of me ;_; Dafuq is that? :o Btw.... Jag älskar din signatur, haha ♥ 19 mar, 2013 20:04 |
|
BloodyBrilliant
Elev |
Är det på riktigt över 100 000 inlägg i denna tråden!? Fan vad sjukt
19 mar, 2013 20:05 |
|
Borttagen
|
19 mar, 2013 20:07 |
|
Ginny00
Elev |
Lyssnar på Mamma Mia av Glee Cast.. den är rätt bra
19 mar, 2013 20:22 |
|
M4L13
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av M4L13: the crooked man creeps the fuck out of me ;_; Dafuq is that? :o Btw.... Jag älskar din signatur, haha ♥ the crooked man är ett rbg/bidon'tknowmakerindiehorrorIDON'TFUCKINGKNOWspel som pewdiepie precis börjat spela och smart som jag är så googlar jag på bilder och så kommer denna upp Spoiler: Tryck här för att visa! och nu är jag livrädd att den ska komma och äta upp mig eller nåt .-. och tack, haha jag gillar den också :'D
19 mar, 2013 20:26 |
|
Caius
Elev |
Wiho, kunde inte låta bli att köpa första volymerna ifrån både Kuroshitsuji och Pandora Hearts idag, jag bara kände "åh, det är dags att börja samla ihop serierna nu efter att ha dragit ut på det i en hel evighet".
Och så tänker jag beställa första volymen ifrån Nabari no Ou och första till tredje (tror jag... huhuhu, eller bara de två första) ifrån Maoh: Juvenile Remix, bara för att de två är mina två andra favoriter... Fast jag måste försöka hitta Waltz också... Seriöst...Så.jävla.bra!!! (vi.säger.som.att.det.inte.är.pga.huvudpersonen.och.att.jagbara.allmänt.älskar.blodiga.saker.nu.för.tiden,ok?) Vill läsa mer, men den finns inte online någonstans, så det är bara så sjukt sorgligt... :C Eller ok... Jag borde inte köpa böcker... Men jag gillar böcker..... Jag måste ju betala uppkörningen och körkortsprovet osv...... :CCCCCCC Och det kommer gå på cirka 1350 kr... :CCCCC Det här är vad vi kallar tankar. Det är något som är bra och som alla har rätt att ha. 19 mar, 2013 20:28
Detta inlägg ändrades senast 2013-03-19 kl. 20:29
|
|
Ginny00
Elev |
jag sitter och askbombar x) fast vi säger att du inte vet det men ehehehe 19 mar, 2013 20:28 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen