Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 11472 11473 11474 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
M4L13
Elev

Avatar


idag skulle jag plugga kemi, samhällskunskap, matte, nån idrottssak och svenska men det sluta med att jag satt och kolla på youtubevideos istället .-.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fimagesmtv-a.akamaihd.net%2Furi%2Fmgid%3Afile%3Ahttp%3Ashared%3Amtv.com%2Fnews%2Fwp-content%2Fuploads%2F2015%2F11%2Ftumblr_inline_njzu4eVusv1slq446-1448170594.gif

19 mar, 2013 19:26

Borttagen

Avatar


I nästan varenda amerikansk film jag har sett (speciellt de som är gjorda på 90-talet) är det bara de mörkhyade det är synd om eller som dör. Det är alltid de "ljusa" som är hjältarna. Vet inte om man ska tolka det som något dåligt eller bara som en sjukt irriterande och taskig slump....?

19 mar, 2013 19:33

Detta inlägg ändrades senast 2013-03-19 kl. 19:36
Antal ändringar: 1

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
I nästan varenda amerikansk film jag har sett (speciellt de som är gjorda på 90-talet) är det bara de mörkhyade det är synd om eller som dör. Det är alltid de "ljusa" som är hjältarna. Vet inte om man ska tolka det som något dåligt eller bara som en sjukt irriterande och taskig slump....?

Jag tycker det ofta nuförtiden är så att mörkhyade paras ihop med mörkhyade och ljusa med ljusa...

19 mar, 2013 19:34

MizzNina
Elev

Avatar


Cara Riddle har inte varit inloggad idag (Natten räknas inte som dag ) Jag misstänker starkt att hon sitter fast i en bok.......

Caaaaaaraaaaaaa *ropa* Kom loss.


Iofs *ser den positiva delen* ÄNTLIGEN får jag någon att diskutera boken med. ♥

"I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous

19 mar, 2013 19:35

YoshiFriend <3
Elev

Avatar


Sitter här och har tråkigt...
Någon som vill uggla...?

http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=28385 <--- Dramione ff

19 mar, 2013 19:37

Borttagen

Avatar


FUCK YEAH JAG HAR TVÅ HÅLTIMMAR TVÅ FÖRSTA TIMMARNA IMORGON!
sovmorgooooooon ♥

19 mar, 2013 19:39

Solkatten
Elev

Avatar


Asså, omg! Jag tror det var i söndags som jag såg en bil med bokstäverna RUE. Srsly!

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

19 mar, 2013 19:45

Ginny00
Elev

Avatar


Jag har varit på musikal idag.
..det var galet ♥

19 mar, 2013 19:50

Jojo00
Elev

Avatar


Jag tänker på hur det kommer att gå på de nationella proven... Och sen har vi mattediagos imorgon... *Suck* Och många tråkiga läxor måste göras...

"If it's time to go, remember what you're leaving. Remember the best. My friends have always been the best of me."

19 mar, 2013 19:56

stellaa
Elev

Avatar


Nooo min drake dog xC haha

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fi.pinimg.com%2Foriginals%2F9a%2F5c%2F72%2F9a5c72f65c50bc9b5b67c3501ad20a20.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F64.media.tumblr.com%2F96e706e80e9727c876e2a2dca61154bb%2Ff571f50195e5483c-ef%2Fs500x750%2Fd9080714b4138e659645d9870bbc9a6fecd85015.gifv

19 mar, 2013 19:56

1 2 3 ... 11472 11473 11474 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.