Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 11471 11472 11473 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
Petra Hyrrot
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Petra Hyrrot:
Stukat foteen!! Ajj!!
är du klar med signaturen än!?

Min data är helt cp så jag kan typ inte kopiera bilder!! det är skita konstigt!!

HUFFELPUFF POWER HÄR! :D

19 mar, 2013 18:35

Borttagen

Avatar


Skrivet av Petra Hyrrot:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Petra Hyrrot:
Stukat foteen!! Ajj!!
är du klar med signaturen än!?

Min data är helt cp så jag kan typ inte kopiera bilder!! det är skita konstigt!!
ok hur gör man? så kanske jag kan göra en själv?

19 mar, 2013 18:36

Petra Hyrrot
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Petra Hyrrot:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Petra Hyrrot:
Stukat foteen!! Ajj!!
är du klar med signaturen än!?

Min data är helt cp så jag kan typ inte kopiera bilder!! det är skita konstigt!!
ok hur gör man? så kanske jag kan göra en själv?

1. Kopierar bilderna på bokstäverna man vill ha!!
2. Klistrar in bilderna/bokstäverna i ett vanligt dokument!!
3. Lägger upp dokumäntet på tinypic.com!!
4. Och så kan man sätta in det som forumsignatur!!
KLART!!


Molly Evans!! Taggar dej med så du vet hur man gör!! XD

HUFFELPUFF POWER HÄR! :D

19 mar, 2013 18:39

Pinez 14
Elev

Avatar


Skrivet av HP_Maja:
Skrivet av Pinez 14:
Skrivet av HP_Maja:
Skrivet av Pinez 14:
Skrivet av HP_Maja:
Pinez 14 är den bästa människan i VÄRLDEN]!!!!!!!


DUUUU ÄÄÄRRR!!!!

Antingen:
NEEEEEEJ DUUUUUU!!!!
Eller:
Jo tack jag vet!
Skrivet av HP_Maja:
Skrivet av Pinez 14:
Skrivet av HP_Maja:
Pinez 14 är den bästa människan i VÄRLDEN]!!!!!!!


DUUUU ÄÄÄRRR!!!!

Antingen:
NEEEEEEJ DUUUUUU!!!!
Eller:
Jo tack jag vet!
Skrivet av HP_Maja:
Skrivet av Pinez 14:
Skrivet av HP_Maja:
Pinez 14 är den bästa människan i VÄRLDEN]!!!!!!!


DUUUU ÄÄÄRRR!!!!

Antingen:
NEEEEEEJ DUUUUUU!!!!
Eller:
Jo tack jag vet!



Antingen :
Neeee duuuuuu
Eller: och jag är

Löv you :*


lööv you tuuuu :*

19 mar, 2013 18:43

Katla
Elev

Avatar


jag borde inte vara på mugglis nu egentligen
tvinga mig att logga ut, någon !

♏︎

19 mar, 2013 18:55

Borttagen

Avatar


Man känner sig lite nördig när man sitter här och kollar på vetenskapensvärld på svtplay xD

19 mar, 2013 18:57

Starbuck
Elev

Avatar




Längtar!!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi54.tinypic.com%2Ff1cinr.gif

19 mar, 2013 18:57

Borttagen

Avatar


20:00 och jag har ännu inte gjort läxorna.. Jag är så smart, inte sant?

19 mar, 2013 19:01

Borttagen

Avatar


https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fgullhjelm.tumblr.com%2Fimage%2F43231245930

Om Färjestad vinner matchen imorgon så är dom klara för semi!

19 mar, 2013 19:06

Borttagen

Avatar


Andrea har blivit sparkad i ansiktet 2 ggr, och armbågad i ansiktet 1 gång :'C

19 mar, 2013 19:21

1 2 3 ... 11471 11472 11473 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.