Komplimang-tråden!
Forum > Off Topic > Komplimang-tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Victoire Weasly
Elev |
5 jul, 2012 14:41 |
|
Borttagen
|
Jag tycker att Jac är en fin tjej.
5 jul, 2012 14:45 |
|
Borttagen
|
Jag tycker att Ellie Lovegood skriver väldigt bra
5 jul, 2012 14:47
Detta inlägg ändrades senast 2012-07- 5 kl. 16:23
|
|
Jac
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag tycker att Jac är en fin tjej. Jag tycker att Ellie Lovegood är en fin och awesome tjej
5 jul, 2012 14:49 |
|
Borttagen
|
Jag tycker att Jac verkar snäll
5 jul, 2012 16:23 |
|
Luna.Lovegood
Elev |
Oj, Jösses... Är det meningen att jag ska svara alla som svarat mig? o.O
Ne... Jag orkar inte svara alla er, men ni vet att jag blir glad ändå 5 jul, 2012 18:55 |
|
Borttagen
|
Luna.Lovegood du är också ärlig att prata med :3
5 jul, 2012 22:52 |
|
HannaPanna
Elev |
Jag vill ge Bombarda en komplimang, för att hon är en så fin tjej ♥
Och så vill jag ge MissFniss en komplimang för att hon är en allmänt awesome chey och det är hur roligt som helst att flumma med dig! ♥
5 jul, 2012 23:36 |
|
MissFniss
Elev |
5 jul, 2012 23:41 |
|
HannaPanna
Elev |
5 jul, 2012 23:46 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen