@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Leonora
Elev |
19 mar, 2013 17:13 |
|
Borttagen
|
Jag stirrar på godispåsen.. Den stirrar tillbaks
19 mar, 2013 17:14 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: OMG, FÅR JAG!? Jag stirrar på godispåsen.. Den stirrar tillbaks 19 mar, 2013 17:16 |
|
Borttagen
|
*smäller på handen *
Det är mitt! Myyyyyy preeeeciiiusss 19 mar, 2013 17:18 |
|
Borttagen
|
Nääääääääää.. Nu måste jag be någon annan.. *går vidare helt forever alone*
19 mar, 2013 17:19 |
|
Pixie
Elev |
19 mar, 2013 17:19 |
|
EmahS
Elev |
Skrivet av Li: Skrivet av EmahS: Okej. kom hem från jobbet vid halv två. skulle söka jobb. vilket jag gjort. sen skulle jag träna... och vad gör jag? kollar Larry-taggar på instagram och sitter i soffan? Var är min PT som hjälper mig här ifrån? Jag måste också träna men sitter bara och läser Larry-posts jag reste mig faktiskt upp, bytte om till träningskläder, och körde två pass på cross-trainern. Sen insåg jag att jag nog inte är helt frisk efter som började hosta som en galning. va fan. har inte tränat på länge nu, och så ligger den förbaskade förkylningen kvar i halsen
19 mar, 2013 17:19 |
|
Li
Biträdande rektor |
Skrivet av EmahS: Skrivet av Li: Skrivet av EmahS: Okej. kom hem från jobbet vid halv två. skulle söka jobb. vilket jag gjort. sen skulle jag träna... och vad gör jag? kollar Larry-taggar på instagram och sitter i soffan? Var är min PT som hjälper mig här ifrån? Jag måste också träna men sitter bara och läser Larry-posts jag reste mig faktiskt upp, bytte om till träningskläder, och körde två pass på cross-trainern. Sen insåg jag att jag nog inte är helt frisk efter som började hosta som en galning. va fan. har inte tränat på länge nu, och så ligger den förbaskade förkylningen kvar i halsen Jag tränade också without something there is no nothing 19 mar, 2013 17:21 |
|
EmahS
Elev |
19 mar, 2013 17:23 |
|
Li
Biträdande rektor |
Jag måste förbereda två lektioner imorgon och göra pannkakor och ha MultiCon-möte men SEN får jag läsa Larry-fics!! without something there is no nothing 19 mar, 2013 17:24 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen