Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 11464 11465 11466 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
Dramione99
Elev

Avatar


Hm, är riktigt rädd nu. Tror jag gjort något dumt. Typ. xD

19 mar, 2013 14:29

Nymfadora Tonks
Elev

Avatar


Skrivet av Dramione99:
Hm, är riktigt rädd nu. Tror jag gjort något dumt. Typ. xD

Ååå

19 mar, 2013 14:29

Ginny00
Elev

Avatar


Det är nästan snöstorm här. URK

19 mar, 2013 14:34

Dramione99
Elev

Avatar


Skrivet av Nymfadora Tonks:
Skrivet av Dramione99:
Hm, är riktigt rädd nu. Tror jag gjort något dumt. Typ. xD

Ååå

Fast det är inte så att någon kommer råka illa ut riktigt, haha. mer mitt samvete.

19 mar, 2013 14:40

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
KLICKA INTE PÅ SPOILERN, KLICKA INTE PÅ SPOILER. JAG SA KLICKA INTE PÅ SPOILERN!!!!
Spoiler:
Tryck här för att visa!OH GUD, DU KLICKADE PÅ SPOILERN O.O VARFÖR GJORDE DU DET!? NU KOMMER DU DÖ, EN MYCKET PLÅGSAM DÖD. JAG KOMMER ATT UGGLA DIG, DU BLIR ALDRIG AV MED MIG. JAG HAR PERSONLIGT INTYG, ELLER HUR KOSSANBERTA? ^^

OHJA! Så fort man börjar prata med den här tösen blir man aldrig av med henne!
Sa ju det *flänger med håret och ler överlägset.* Nu måste jag uggla dig KossanBerta, du läste spoilern *ONDSKEFULLT SKRATT*

19 mar, 2013 14:42

Nymfadora Tonks
Elev

Avatar


Skrivet av Dramione99:
Skrivet av Nymfadora Tonks:
Skrivet av Dramione99:
Hm, är riktigt rädd nu. Tror jag gjort något dumt. Typ. xD

Ååå

Fast det är inte så att någon kommer råka illa ut riktigt, haha. mer mitt samvete.

Vad tråkigt, alltså det där med ditt samvete

19 mar, 2013 14:42

Ginny00
Elev

Avatar


Kunde inte träna färdigt på grund av att pappas flickvän dök upp.

...om det är något som gör mig frustrerad är det avbruten träning Dx

19 mar, 2013 14:53

LeonaGoodness
Elev

Avatar


Jag kan inte göra läxorna för att mina böcker är i skolan... ganska bra egentligen!

Hogwarts will always be there to welcome you home. <3

19 mar, 2013 14:54

Borttagen

Avatar


Skrivet av Ginny00:
Kunde inte träna färdigt på grund av att pappas flickvän dök upp.

Hur kommer det sig? :o

19 mar, 2013 14:54

Ginny00
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Ginny00:
Kunde inte träna färdigt på grund av att pappas flickvän dök upp.

Hur kommer det sig? :o

...hon dyker upp i vårat hus lite då och då, de är sjuksköterskor, jobbar ungefär samma tider och bor tillsammans de veckor jag och min bror inte bor här.

Jag går hit efter skolan ibland, som idag när jag ska på musikalträning snart, och då hade jag ingen aning om att hon skulle komma :o

19 mar, 2013 14:57

1 2 3 ... 11464 11465 11466 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.