@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Obliviate_: Ladycharlotta Vad gör hon då? (Jag vill tagga dig som charlie det går inge bra) Nej, bara drygar sig och skryter om allt hon gör som vanligt. >_< Naaw, stackars. 19 mar, 2013 13:46 |
|
Obliviate_
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Obliviate_: Ladycharlotta Vad gör hon då? (Jag vill tagga dig som charlie det går inge bra) Nej, bara drygar sig och skryter om allt hon gör som vanligt. >_< Naaw, stackars. Slå henne 19 mar, 2013 13:50 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Obliviate_: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Obliviate_: Ladycharlotta Vad gör hon då? (Jag vill tagga dig som charlie det går inge bra) Nej, bara drygar sig och skryter om allt hon gör som vanligt. >_< Naaw, stackars. Slå henne Med tanke på att hon är här efter att ha gravt misshandlat en tjej tror jag inte det är en så bra idé... 19 mar, 2013 13:51 |
|
Edman17
Elev |
19 mar, 2013 13:54 |
|
Obliviate_
Elev |
Ladycharlotta
Träna karate och slå henne! okej kanske inte. 19 mar, 2013 13:55 |
|
Borttagen
|
Du kan ju slå henne åt mig 19 mar, 2013 14:17 |
|
Obliviate_
Elev |
Skrivet av Borttagen: Du kan ju slå henne åt mig Du vill att jag ska bli misshandlad 19 mar, 2013 14:21 |
|
NyTo
Elev |
19 mar, 2013 14:26 |
|
Borttagen
|
Jag vill sova men jag orkar inteee.... ._.
19 mar, 2013 14:27 |
|
Borttagen
|
Snart ska jag åka buss.. tråkigt
19 mar, 2013 14:28 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen