@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
äääää swefilmer är läskigt nu för tiden...
19 mar, 2013 12:44 |
|
Obliviate_
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag orkar inte med hennes skryt. Seriöst. Men DÅH. Jag HAR fina snöflingor, klaga inte på mig 19 mar, 2013 12:45 |
|
_Bella_<3
Elev |
19 mar, 2013 13:12 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Obliviate_: Skrivet av Borttagen: Jag orkar inte med hennes skryt. Seriöst. Men DÅH. Jag HAR fina snöflingor, klaga inte på mig Haha, söt Jag menar inte dig förstås. Jag menar den idiotiska tjejen som bor här >_< 19 mar, 2013 13:29 |
|
Solkatten
Elev |
Varför röker folk? Fattar inte. Varför ens börja?
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 19 mar, 2013 13:36 |
|
_Bella_<3
Elev |
Skrivet av Solkatten: Varför röker folk? Fattar inte. Varför ens börja? För att dom kanske faller för grupptryck?
19 mar, 2013 13:37 |
|
Borttagen
|
19 mar, 2013 13:39 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av _Bella_<3: Skrivet av Solkatten: Varför röker folk? Fattar inte. Varför ens börja? För att dom kanske faller för grupptryck? Jag förlorar hellre vänner som man ändå kan få nya än förstöra mina lungor för alltid. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 19 mar, 2013 13:39 |
|
_Bella_<3
Elev |
Skrivet av Solkatten: Skrivet av _Bella_<3: Skrivet av Solkatten: Varför röker folk? Fattar inte. Varför ens börja? För att dom kanske faller för grupptryck? Jag förlorar hellre vänner som man ändå kan få nya än förstöra mina lungor för alltid. Jag med.
19 mar, 2013 13:42 |
|
Obliviate_
Elev |
Ladycharlotta
Vad gör hon då? (Jag vill tagga dig som charlie det går inge bra) 19 mar, 2013 13:45 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen