@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Har någon tänkt på att det nästan spelas en kvart reklam på rix fm varje timme? Ja det är liksom därför dom säger "45 minuters musik nonstop varje timme!" Usch... Jag tycker de borde ha hela timmen. Visst de känar ju pengar på reklamerna men det är inte kul för oss som lyssnar. Inte för mig i alla fall. Håller med dig, det vore mycket bättre om dom tog bort reklamen. 19 mar, 2013 06:49 |
|
Luna Chang
Elev |
Förkylningen måste göra mig virrig.
Jag hade tänkt gå till bussen nu, men den konner om en timme. Någon måste förklara vad jag jar gjort uppe så här tidigt >.< Hej 19 mar, 2013 06:50 |
|
Pixie
Elev |
jag vill ha på mig mina converse, men det är jättekallt ute :-/
får väl vänta tills efter lovet, då kanske snön är borta
19 mar, 2013 07:01 |
|
Borttagen
|
19 mar, 2013 07:31 |
|
Obliviate_
Elev |
Så... Godmorgon. Sj har jag sovit i tre timmar och sitter och dricker powerking och fryser.
Gomorron! 19 mar, 2013 08:12 |
|
EmahS
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Har någon tänkt på att det nästan spelas en kvart reklam på rix fm varje timme? Ja det är liksom därför dom säger "45 minuters musik nonstop varje timme!" Usch... Jag tycker de borde ha hela timmen. Visst de känar ju pengar på reklamerna men det är inte kul för oss som lyssnar. Inte för mig i alla fall. Håller med dig, det vore mycket bättre om dom tog bort reklamen. De har reklam för att det ska vara gratis för oss att lyssna. P1, P2, P3, P4 och svt på tv:n har ingen reklam. För vi betalar radio & tv-licens till dem.
19 mar, 2013 08:47 |
|
Kintsugi
Prefekt |
19 mar, 2013 08:51 |
|
Ginny00
Elev |
NU har våran franskalärare kommit på att vi kanske ska lära oss lite fraser också. Tog bara en och en halv termin.
19 mar, 2013 09:11 |
|
Hedwig96
Elev |
just snyggt, så e man sjuk igen o hamnar fa hem från skolan! Just nu sitter jag o väntar på bussen!
19 mar, 2013 09:44 |
|
Obliviate_
Elev |
Snart iväg o lämna blodprov...
Pleeease gå bra den här gången 19 mar, 2013 10:56 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen