Komplimang-tråden!
Forum > Off Topic > Komplimang-tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
luckyBella
Elev |
4 jul, 2012 22:41 |
|
MissFniss
Elev |
Skrivet av HannaPanna: Skrivet av MissFniss: Skrivet av HannaPanna: Skrivet av MissFniss: Skrivet av HannaPanna: Skrivet av MissFniss: Skrivet av HannaPanna: Skrivet av MissFniss: Skrivet av HannaPanna: Skrivet av MissFniss: Skrivet av HannaPanna: Skrivet av MissFniss: Jag vill ge HannaPanna en STOR komplimang, FÖR HON HAR VÄRLDENS BÄSTA HUMOR!♥ xD AHAHAHAHAHA TACK DETSAMMA! XD ♥ DU ÄR BÄÄÄST PÅ ATT FLUMMA OCH VARA RAAANDOM XD ♥ Tack♥ MEN DET GÅR INTE FÖR DU ÄR JU BÄST PÅ DET! XD ♥ Varsågod♥ AHAHAHAHAHAH, NAEJ DET ÄR DU! XD ♥ ♥ AHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH, MEN DET ÄR JUE DUUUUE!♥ XD AHAHAHAHAHAHA, NEEE!♥ XD AHAHAHAHAHAHAHAHAHAH, JOOO!♥ xD AHAHAHAHAHAHAHAHAH, NE!♥ XD AHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH, JO!♥ XD AHAHAHAHAHA, NEE!♥ XD AHAHAHAHAHAHHAH, JOOE!♥ XD (känns som om vi spammar lite... xD) AHAHAHAHAHAHAH, NEE!♥ XD (ja, vi kanske borde sluta... xD) AHAHAHAHAH, JO!♥ XD (ja... xD)
4 jul, 2012 23:40 |
|
HannaPanna
Elev |
Skrivet av MissFniss: Skrivet av HannaPanna: Skrivet av MissFniss: Skrivet av HannaPanna: Skrivet av MissFniss: Skrivet av HannaPanna: Skrivet av MissFniss: Skrivet av HannaPanna: Skrivet av MissFniss: Skrivet av HannaPanna: Skrivet av MissFniss: Skrivet av HannaPanna: Skrivet av MissFniss: Jag vill ge HannaPanna en STOR komplimang, FÖR HON HAR VÄRLDENS BÄSTA HUMOR!♥ xD AHAHAHAHAHA TACK DETSAMMA! XD ♥ DU ÄR BÄÄÄST PÅ ATT FLUMMA OCH VARA RAAANDOM XD ♥ Tack♥ MEN DET GÅR INTE FÖR DU ÄR JU BÄST PÅ DET! XD ♥ Varsågod♥ AHAHAHAHAHAH, NAEJ DET ÄR DU! XD ♥ ♥ AHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH, MEN DET ÄR JUE DUUUUE!♥ XD AHAHAHAHAHAHA, NEEE!♥ XD AHAHAHAHAHAHAHAHAHAH, JOOO!♥ xD AHAHAHAHAHAHAHAHAH, NE!♥ XD AHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH, JO!♥ XD AHAHAHAHAHA, NEE!♥ XD AHAHAHAHAHAHHAH, JOOE!♥ XD (känns som om vi spammar lite... xD) AHAHAHAHAHAHAH, NEE!♥ XD (ja, vi kanske borde sluta... xD) AHAHAHAHAH, JO!♥ XD (ja... xD) AHAHAHAHAHA, NE!♥ XD (Ja, vi slutar... NU! xD)
4 jul, 2012 23:42 |
|
Luna.Lovegood
Elev |
Nu är jag äntligen på inlägg 4000, och vad passar bättre än att nämna några av alla ni som är anledningen till att jag är här? Jag skulle gärna nämna varenda medlem på hela mugglis, men mitt tålamod har sina gränser. Här kommer iaf en komplimangbomb till alla jag kommer på här och nu.
Vipratten - Fina du! Min härliga DB-partner, du är underbar ♥ Victoire Weasly - Du är underbar du också! ♥ Celest Gaunt - Du må vara en skitunge, men du är MIN underbara skitunge ♥ Narcissa Lestrange - Min härliga nattugglekompis Luna Chang.- Ouppfostrade unge! Men du är härlig ändå TheLittleAdventurer - Jättehärlig är du lillamymin - Du har indirekt presenterat mig för många av mina bästa vänner, TACK! Savi - Jag ser upp till dig väldigt mycket ska du veta Elley - Uppskattar verkligen allt arbete du lagt ner på att hålla ihop Ravenclaw bättre Loonylina - Härlig att prata med Little J - Fin flummis, så det så Ingis - Ännu en härlig flummis Clementin - Fluyuuuuuuuuuuuuuuuuum på dig också! AlexZz - You're just epically awsome Matizze - Vem avgudar inte JHDBE? Och så är dina kurser enormt kuliga också, även om jag brukar bli idiotförklarad Lills - En till fin flummis! Och så är du kul att pma med Ginny.:.Weasley - Hur många fina flummisar finns det!? Men jag vill nämna dig också Li - För att jag älskar din"Li, avifors och mugglismysteriet" 5 jul, 2012 12:58 |
|
Ingis
Elev |
5 jul, 2012 13:00 |
|
Luna Chang
Elev |
Luna.Lovegood det var ju du som uppfostrade mig så du kan ju inte vänta dig nå bättre
Hej 5 jul, 2012 13:04 |
|
AlexZz
Elev |
Luna.Lovegood Men, var vi inte överens om att det var du som var epically awesome? x3 (Jag måste komma på något bättre nu, serri... x_x ehhh...)
You are superepicawesomelyawesome! xD (Nu är det ett riktigt ord!) . .
5 jul, 2012 13:05 |
|
Celest Gaunt
Elev |
5 jul, 2012 13:13 |
|
Narcissa Lestrange
Elev |
5 jul, 2012 13:19 |
|
Savi
Elev |
5 jul, 2012 14:17 |
Du får inte svara på den här tråden.















Mugglarportalen