Skriva av sig-tråden
Forum > Off Topic > Skriva av sig-tråden
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Obliviate_
Elev |
Skrivet av Solkatten: Är trött på att inte har några kompisar. Jag är för blyg för att skaffa några och om det händer att jag är med någon så drar jag mig alltid undan. Vad är det för fel på mig? Jag känner mig så jävla ensam och det har gjort mig riktigt deprimerad ibland. :'c Du har inga online-folk du kan prata med då? 14 okt, 2013 22:31 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Obliviate_: Skrivet av Solkatten: Är trött på att inte har några kompisar. Jag är för blyg för att skaffa några och om det händer att jag är med någon så drar jag mig alltid undan. Vad är det för fel på mig? Jag känner mig så jävla ensam och det har gjort mig riktigt deprimerad ibland. :'c Du har inga online-folk du kan prata med då? Vad menar du? "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 15 okt, 2013 00:11 |
|
Obliviate_
Elev |
Skrivet av Solkatten: Skrivet av Obliviate_: Skrivet av Solkatten: Är trött på att inte har några kompisar. Jag är för blyg för att skaffa några och om det händer att jag är med någon så drar jag mig alltid undan. Vad är det för fel på mig? Jag känner mig så jävla ensam och det har gjort mig riktigt deprimerad ibland. :'c Du har inga online-folk du kan prata med då? Vad menar du? well, om du lär känna folk online o blir bra vänner med dom så kanske ni kan ses o det kanske blir lättare o träffa folk på det sättet? 15 okt, 2013 00:17 |
|
LunaLovegood1
Elev |
15 okt, 2013 10:21 |
|
SevLoveer
Elev |
Just nu så är jag inte med på idrotten. Jag vet exakt varför jag inte är med. Som vissa vet är jag transsexuell och jag klarar inte stressen av att behöva klä av mig framför andra människor i omklädningsrummet. Jag hatar också mina bröst, varför är fettklumparna där?? När jag springer gör de ont som fan och det är därför jag inte vill springa längre. Och de jävla barbies med sina jävla stringtrosor usch säger jag bara
15 okt, 2013 11:35 |
|
Hermione_356
Elev |
hej
15 okt, 2013 15:26 |
|
SevLoveer
Elev |
15 okt, 2013 15:57 |
|
Siriusis
Elev |
En tjej jag känner lade upp en bild på fb för två dagar sen. På bilden grät hon.
Frågade henne vad som var fel och hennes svar var bara "vill inte prata om det" KCXJKDJGIUWIUREUWIRJ WHINA INTE PÅ FB OM DET DÅ! Förlåt men jag är så himla less på hennes sökande efter uppmärksamhet. 'Tilda, please, ta tag i dina problem istället för att hålla på sådär. Hai 15 okt, 2013 16:11 |
|
Borttagen
|
Spoiler: Tryck här för att visa! 15 okt, 2013 17:49 |
|
LunaLovegood1
Elev |
15 okt, 2013 18:06 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen