vad gör du just NU?
Forum > Off Topic > vad gör du just NU?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Prue
Elev |
Lyssnar igenom favoritlåtarna från 2011
18 mar, 2012 16:28 |
|
Borttagen
|
Är hos en kompis.. Vill hem och skriva på min fanfic..
18 mar, 2012 16:47 |
|
Ginny.:.Weasley
Elev |
andas...
And I will miss the train ride in and the pranks pulled by the twins and though its no where I have been I'll keep on smiling from the times I had with them 18 mar, 2012 16:58 |
|
Nymfadora Tonks
Elev |
Nynnar på Fix You med Coldplay.
18 mar, 2012 18:55 |
|
Borttagen
|
Är på mugglis
19 mar, 2012 12:29 |
|
Prue
Elev |
Dricker bubbelvatten, vill att mitt illamående ska gå över :c
19 mar, 2012 12:33 |
|
95mas
Elev |
Ligger hemma och försöker plugga kemi (går sisådär).
Alltid Redo.
Läs min FF "Den bortglömde marodören"
19 mar, 2012 12:35 |
|
Prue
Elev |
Är fortfarande illamående
19 mar, 2012 14:22 |
|
Ladusvalan
Elev |
Är inne på mugglis och har barnprogram (Yoko, Yakamoko, Toto) på i bakgrunden.
19 mar, 2012 14:27 |
|
Angelina
Elev |
19 mar, 2012 14:28 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen