@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Disenchanted
Elev |
18 mar, 2013 21:26 |
|
Borttagen
|
Döda mig!!
18 mar, 2013 21:26 |
|
Dramione99
Elev |
hejdå
18 mar, 2013 21:28 |
|
Ginny00
Elev |
Min kvällsmat ser jättehipster ut. Youghurt, banan, hallon, kiwi. Mums c:
18 mar, 2013 21:29 |
|
Borttagen
|
Vill någon göra ett bloglovinbyte?
18 mar, 2013 21:40 |
|
Borttagen
|
Har någon tänkt på att det nästan spelas en kvart reklam på rix fm varje timme?
18 mar, 2013 21:51 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Har någon tänkt på att det nästan spelas en kvart reklam på rix fm varje timme? Ja det är liksom därför dom säger "45 minuters musik nonstop varje timme!" 18 mar, 2013 21:53 |
|
Li
Biträdande rektor |
Jag är trött
without something there is no nothing 18 mar, 2013 21:54 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Har någon tänkt på att det nästan spelas en kvart reklam på rix fm varje timme? Ja det är liksom därför dom säger "45 minuters musik nonstop varje timme!" Usch... Jag tycker de borde ha hela timmen. Visst de känar ju pengar på reklamerna men det är inte kul för oss som lyssnar. Inte för mig i alla fall. 18 mar, 2013 21:58 |
|
Borttagen
|
Jag har så jävligt ont i ryggen så at jag inte kan gå
18 mar, 2013 22:00 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen