@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
_Bella_<3
Elev |
18 mar, 2013 20:06 |
|
Borttagen
|
Jag vill inte till skolan imorgon, det är bara jobbigt och jag känner mig påväg att bli sjuk, men inte tillräckligt sjuk för att stanna hemma, gaaaawwwd kill meeee.
I-landsproblem. 18 mar, 2013 20:08 |
|
baramin
Elev |
Haha oki! Hon heter Manon och är lång, fast hon tycker inte om det för det är så svårt att hitta byxor. Hon bor i norra Frankrike och tycker att Paris är den vackraste staden i världen. Hon är rent allmänt stolt över Frankrike och att vara fransk, och en gång drog hon in mig på Kicks parfymavdelning för att visa vilka parfymer som var franska. Det blev rätt många. När hon ska säga th-ljudet på engelska blir det z, och när hon blir stor vill hon vara någon slags doktor till foster, jag förstod inte riktigt, och resa till Sverige jätteofta. Hon hade aldrig använt en osthyvel innan hon kom hit och vanligt havrebröd med hushållsost var det godaste hon någonsin ätit. Hon började storgråta flera timmar innan hon skulle åka tillbaka till Frankrike, alla mina lärare tyckte att hon var en av de trevligaste fransmännen, mina kompisar tyckte att hon var supersnäll och själv tycker jag att hon är bäst. Informerade henne precis på facebook att hon är extraordinary. Lite så ÅH hon är så fantastisk.
she had a face straight from a magazine, god only knows, but you'll never leave her. 18 mar, 2013 20:08 |
|
Borttagen
|
AHAHAHA hur kan jag falla för den låten??
omg 18 mar, 2013 20:09 |
|
Pixie
Elev |
18 mar, 2013 20:11 |
|
Borttagen
|
18 mar, 2013 20:11 |
|
Pixie
Elev |
18 mar, 2013 20:18 |
|
Borttagen
|
18 mar, 2013 20:19 |
|
Hedwig96
Elev |
O så är än en dag till enda!
18 mar, 2013 20:19 |
|
Borttagen
|
18 mar, 2013 20:21 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen