@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Ginny00: Jag gillar min profilbild haha. ^-^ roligt att jag lyckas se bra ut på en bild.. Ja du är jättesöt 18 mar, 2013 18:52 |
|
APELSiiN
Elev |
ok jag ångrar att jag inte köpte biljetter till tmh tour nu fan vill bara UGHYOHDHD
JAG VILL SE 5SOS LIVE OMG de kommer säkert inte till sverige igen på evigheter åhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh är sur vill slå sönder något rn ![]()
18 mar, 2013 19:00 |
|
Thilda
Elev |
Mamma lagar raggmunk. Jag avskyr raggmunk, så nu är det andas genom munnen som gäller.
18 mar, 2013 19:01 |
|
Ginny00
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ginny00: Jag gillar min profilbild haha. ^-^ roligt att jag lyckas se bra ut på en bild.. Ja du är jättesöt åh tack ♥ 18 mar, 2013 19:04 |
|
Borttagen
|
18 mar, 2013 19:05 |
|
Dream
Elev |
I'm freeeeeeezzzzzzing .
därför ligger jag nerbäddad under täcket och är på gränsen till att kolavippa
18 mar, 2013 19:25 |
|
Borttagen
|
18 mar, 2013 19:26 |
|
LunaLovegood1
Elev |
alltså jag orkar inte med den fanficen den äger och jag bah omg och allt är vara omg hejdå nu ska jag fortsätta läsa
18 mar, 2013 19:27 |
|
Obliviate_
Elev |
stör mig på folk som säger "må h*n vila i fred"
I fred? hoppas du att ingen vältar gravstenen eller vaddå? ... ..... 18 mar, 2013 19:29 |
|
JosefinFini
Elev |
Skrivet av Ginny00: Jag gillar min profilbild haha. ^-^ roligt att jag lyckas se bra ut på en bild.. Det var en väldigt fin bild tycker jag! Du är jättesöt på den ♥ ![]()
18 mar, 2013 19:32 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen