@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Borttagen: Imorgon ska jag tydligen på en Eric Saade konsert.Och jag som inte ens gillar Eric Saade! Varför ska du gå dit då? o_o "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 18 mar, 2013 16:55 |
|
Hedwig96
Elev |
18 mar, 2013 16:59 |
|
The Noble Lion
Elev |
18 mar, 2013 17:02 |
|
Solkatten
Elev |
DIJWIQOWJFEUWH JÄVLA SKIT DATOR.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 18 mar, 2013 17:10 |
|
Cruciio
Elev |
18 mar, 2013 17:19 |
|
cirklar
Elev |
18 mar, 2013 17:21 |
|
Draconifors
Elev |
Of course it's happening inside your head, but why on earth should that mean it is not real? 18 mar, 2013 17:23 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Det kanske inte är något att fira, men jag gör det för med allt som gått emot senaste månaden så är jag sjuuuukt glad och nöjd!!
VAD PRATAR JAG OM? JO! JAG HAR ÄNNU INTE LYCKATS FÅ IG PÅ TENTORNA! WOOHOOO.... Praktisk språkfärdighet var jag osäker på och jag var rädd att för mycket fel i grammatiken skulle fälla mig i textkursen. MEN JAG ÄR GODKÄND OCH SJUKT GLAAAAD! Kan jobba två veckor i påsk, plugga ombord och slappna av utan att behöva tänka på omtenta! SKÖNT ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 18 mar, 2013 17:30 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av cirklar: Usch, jag hatar verkligen att höra min röst på inspelningar. Åh, samma här. I skolan när det var min tur att spela upp min redovisning fick jag hålla för öronen eller gå ut ur klassrummet, haha. Det var fler i klassen som också gjorde det när det var deras tur. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 18 mar, 2013 17:30 |
|
Ida Ginny Lovegood
Elev |
18 mar, 2013 17:40 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen