Kväll/Natt tråden!
Forum > Off Topic > Kväll/Natt tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ms.Markus
Elev |
Skrivet av Solkatten: Skrivet av Ms.Markus: Skrivet av Solkatten: Skrivet av Ms.Markus: Skrivet av Nelly1513: Skrivet av Solkatten: Det är bra det. Hehe... Har nog aldrig missat Eurovision Song Contest jag heller^^ När börjar det? 21:00, på 1:an. Okej! Missade i Tisdags så *host* "Har nog aldrig missat Eurovision Song Contest jag heller" X'D Hahah, det är bra gjort det ![]()
24 maj, 2012 20:48 |
|
Borttagen
|
Så vad gör folket?
24 maj, 2012 23:57 |
|
expelliarmus
Elev |
25 maj, 2012 00:00 |
|
Borttagen
|
Awesome :3
Vilken färg? 25 maj, 2012 00:01 |
|
Solkatten
Elev |
Borde nog gå och lägga mig nu ...
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 25 maj, 2012 00:02 |
|
Borttagen
|
någon öppnade just min ytterdörr :O
25 maj, 2012 00:11 |
|
Borttagen
|
Tja, jag tänker väl att jag borde sova men jag har ju iallafall sovmorgon till ett imorgon (woopwoop)
25 maj, 2012 01:34 |
|
Mintpastill
Elev |
Underbart, ska upp kl 6 men sitter och pluggar. Precis lagt mattearbetet åt sidan och ska ägna mig åt lite tyska innan jag lägger mig, tror min hjärna ger upp snart.
"When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story." -Barney Stinson 25 maj, 2012 01:45 |
|
expelliarmus
Elev |
25 maj, 2012 11:56 |
|
mine
Elev |
25 maj, 2012 14:52 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen