Skriva av sig-tråden
Forum > Off Topic > Skriva av sig-tråden
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Cindy
Elev |
Skrivet av Borttagen: ''Olivia, du verkar alltid så glad. Du skiter i vad alla tycker. Ditt liv måste vara perfekt.'' ^ you just described my whole life.
14 okt, 2013 14:29 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Cindy: Samma här... alla ser mig som om jag inte kunde bli ledsen :sSkrivet av Borttagen: ''Olivia, du verkar alltid så glad. Du skiter i vad alla tycker. Ditt liv måste vara perfekt.'' ^ you just described my whole life. 14 okt, 2013 17:01 |
|
LunaLovegood1
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Cindy: Samma här... alla ser mig som om jag inte kunde bli ledsen :s Skrivet av Borttagen: ''Olivia, du verkar alltid så glad. Du skiter i vad alla tycker. Ditt liv måste vara perfekt.'' ^ you just described my whole life. (nu är det ju inte så att jag pratar med så många men detta beskriver ändå mitt liv. vid sina tillfällen)
14 okt, 2013 17:30 |
|
Isse99
Elev |
Jag ska bara gå och gräva ner mig i ett hål och aldrig komma upp igen.
skriver ord som mord i handen 14 okt, 2013 17:50 |
|
Ginny00
Elev |
Jag är så trött på min ångest men min ångest säger att den enda jag är trött på mig själv.
Spoiler: Tryck här för att visa! 14 okt, 2013 18:42 |
|
Borttagen
|
Jag orkar bara inte att du kanske kan dö nu, eller om några timmar eller dagar jag orkar inte att jag snart aldrig mer får träffa dig orkar fan inte... att du ska behöva lida vet att ditt lidande tar slut när du dör men vill inte att du ska dö, vill inte att jag aldrig någonsin ska få träffa dig mer
14 okt, 2013 19:14 |
|
Frivolt
Elev |
Skulle vara och dansa nu, istället sitter jag är hemma med min ångest, stress, yrsel och allt vad det är........
Den här dagen är verkligen sämst på alla sätt och alla vis! Får jag knövla ihop den och slänga den i papperskorgen, snälla?! 14 okt, 2013 19:19 |
|
Borttagen
|
Min vän visade idag vad hon brukar använda för att skära sig själv.
Tog den och slängde den. Det gör så ont så ont så ont. Vet inte hur jag ska hjälpa henne. 14 okt, 2013 21:34 |
|
JosefinFini
Elev |
En klasskompis frågade mig idag om jag brukar lägga märke till och titta när folk ser så där riktigt smala ut, för det brukar nämligen hon.
Spoiler: Tryck här för att visa! ![]()
14 okt, 2013 21:56 |
|
Solkatten
Elev |
Är trött på att inte har några kompisar. Jag är för blyg för att skaffa några och om det händer att jag är med någon så drar jag mig alltid undan. Vad är det för fel på mig?
Jag känner mig så jävla ensam och det har gjort mig riktigt deprimerad ibland. :'c "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 14 okt, 2013 22:20 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen