@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Tuggrus
Elev |
Vart på en sjukt awesome DW-night.. ååååh så mys, kul och allmänt awesome det var!
MUMS! 17 mar, 2013 20:44 |
|
Borttagen
|
~Always be yourself, unless you can be a unicorn, then always be a unicorn~
17 mar, 2013 20:52 |
|
Obliviate_
Elev |
Pizza hut. Snacka om överskattat
17 mar, 2013 21:00 |
|
LolFeelings
Elev |
Skrivet av Obliviate_: What? NoPizza hut. Snacka om överskattat Eller. Pizzorna är goda men handlar det om service är det inte bra.
17 mar, 2013 21:04 |
|
_Bella_<3
Elev |
Om det är ett surr så måste det vara någon som surrar, och den enda meningen med att surra, som jag kan tänka mig är för att man är ett bi, och den enda meningen med att vara ett bi, som jag vet, är att göra honung, och den enda meningen med att göra honung är att jag ska äta den. /Nalle Puh
17 mar, 2013 21:17 |
|
Thilda
Elev |
Känner mig mycket fräschare, från 40.1 grader i feber till 37.6. Har jag tur kan jag gå till skolan på tisdag. Livet leker :-D
17 mar, 2013 21:23 |
|
Obliviate_
Elev |
Skrivet av LolFeelings: Skrivet av Obliviate_: What? NoPizza hut. Snacka om överskattat Eller. Pizzorna är goda men handlar det om service är det inte bra. Pizzorna var väll okej. Men ja. Jag o killen delade på en familjepizza och ingen av oss vart mätta och pizzorna är svindyra. Deras familjepizza var lika stor som en vanlig pizza från random pizzeria o inte ett dugg mer mättande. 17 mar, 2013 21:31 |
|
Ginny00
Elev |
Nu är tydligen farfar på sjukhus för att få pacemaker också.
Fina gener jag har där. Först mormor och nu farfar. 17 mar, 2013 22:05 |
|
Gilderoy
Elev |
Har sett norrsken för första gången i mitt liv, visserligen svagt sådant men häftigt ändå!
17 mar, 2013 22:09 |
|
hyperion
Elev |
17 mar, 2013 22:50 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen