@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
jag är trött och längtar inte till imorgon
17 mar, 2013 19:07 |
|
Shaunee
Elev |
What??!! Såg nyss nåt om en person som får 3,50 kr i veckopeng??
Är det bara jag, eller är det inte liite väl lite? 17 mar, 2013 19:23 |
|
Borttagen
|
dricker te och tittar på norrsken
17 mar, 2013 19:26 |
|
Ginny00
Elev |
nä nu tar jag och ser på film istället. :C
17 mar, 2013 19:29 |
|
TacosPanda
Elev |
Levantarse
Levantarse Levantarse Levantarse Levantarse Levantarse Har lärt mig alla glosor utom levantarse Betyder stiga upp, på spanska, om ni undrade Levantarse.
17 mar, 2013 19:37 |
|
Pixie
Elev |
17 mar, 2013 19:50 |
|
Hedwig96
Elev |
Skrivet av Pixie: alltså det är förvirrande när väldigt aktiva medlemmar byter profilbild ja jag håller med! 17 mar, 2013 19:53 |
|
Borttagen
|
Har vi pratat om detta? För det tror inte jag o.o
17 mar, 2013 19:56 |
|
Borttagen
|
Rollar med Elma00
17 mar, 2013 20:07 |
|
Borttagen
|
17 mar, 2013 20:07 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen