Komplimang-tråden!
Forum > Off Topic > Komplimang-tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Nymfadora Tonks
Elev |
Skrivet av MissFniss: Jag vill ge en komplimang till Nymfadora Tonks bara för att du är så snäll och söt♥ Å tack finis! ♥ Du är också super söt och gullig ♥♥♥ 4 jul, 2012 13:13 |
|
MissFniss
Elev |
Skrivet av Nymfadora Tonks: Skrivet av MissFniss: Jag vill ge en komplimang till Nymfadora Tonks bara för att du är så snäll och söt♥ Å tack finis! ♥ Du är också super söt och gullig ♥♥♥ Vsg♥ Taack, fiiiinis♥♥♥
4 jul, 2012 13:49 |
|
OliverPhelps
Elev |
Lills- För att denna underbara människa fyller år imorron. ♥
Också för att hon är världens bästa! Du finns alltid där när jag är ledsen. Du har azm humor. Du ÄR helt enkelt så frikkinmegafoxyawesome! :3
4 jul, 2012 17:57 |
|
.Ginny.
Elev |
HannaPanna ~ lite sent nu kanske, men ändå!
TACK!!! Uppskattar verkligen dig älskade mugglisspelande vän! ♥ (mår bättre nu...) _SanD_ <3 .Ginny. since 5/7-12
4 jul, 2012 18:56 |
|
HannaPanna
Elev |
Skrivet av .Ginny.: HannaPanna ~ lite sent nu kanske, men ändå! TACK!!! Uppskattar verkligen dig älskade mugglisspelande vän! ♥ (mår bättre nu...) Varsågod! ♥ Puss på dig finisen♥ Åh, vad skönt att höra! ♥
4 jul, 2012 18:59 |
|
Ginny00
Elev |
Jag älskar Aivilio och efter igår så älskar jag henne verkligen helt otroligt olagligt mycket. Världens bästa bästis! Hon sa så himla mycket fint igår att jag faktiskt är glad för hennes skull nu, och jag har insett att jag faktiskt fått den drömbästis jag alltid drömt om.
4 jul, 2012 19:04 |
|
Aivilio
Elev |
Skrivet av Ginny00: Jag älskar Aivilio och efter igår så älskar jag henne verkligen helt otroligt olagligt mycket. Världens bästa bästis! Hon sa så himla mycket fint igår att jag faktiskt är glad för hennes skull nu, och jag har insett att jag faktiskt fått den drömbästis jag alltid drömt om. Ååååhh jag älskar dig också olagligt.
4 jul, 2012 20:25 |
|
MissFniss
Elev |
4 jul, 2012 20:49 |
|
HannaPanna
Elev |
Skrivet av MissFniss: Jag vill ge HannaPanna en STOR komplimang, FÖR HON HAR VÄRLDENS BÄSTA HUMOR!♥ xD AHAHAHAHAHA TACK DETSAMMA! XD ♥ DU ÄR BÄÄÄST PÅ ATT FLUMMA OCH VARA RAAANDOM XD ♥
4 jul, 2012 20:52 |
|
MissFniss
Elev |
Skrivet av HannaPanna: Skrivet av MissFniss: Jag vill ge HannaPanna en STOR komplimang, FÖR HON HAR VÄRLDENS BÄSTA HUMOR!♥ xD AHAHAHAHAHA TACK DETSAMMA! XD ♥ DU ÄR BÄÄÄST PÅ ATT FLUMMA OCH VARA RAAANDOM XD ♥ Tack♥ MEN DET GÅR INTE FÖR DU ÄR JU BÄST PÅ DET! XD ♥
4 jul, 2012 20:54 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen