vad gör du just NU?
Forum > Off Topic > vad gör du just NU?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
MizzNina
Elev |
Tittar på Erik & Mackan och klämmer i mig c-vitamin, i ett desperat försök att bli frisk innan helgen. ^_^
"I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous 16 mar, 2012 09:05 |
|
Borttagen
|
Är trött
16 mar, 2012 09:17 |
|
Nymfadora Tonks
Elev |
Lyssnar på Lady Gaga Poker Face och längtar till imorgon.
16 mar, 2012 16:21 |
|
Boba
Elev |
Ser på Harry Potter och fången från Azkaban.
16 mar, 2012 16:27 |
|
Nymfadora Tonks
Elev |
Har lite tråkigt.
16 mar, 2012 16:38 |
|
kinshaw
Elev |
16 mar, 2012 16:47 |
|
Solkatten
Elev |
Skriver på en fanfiction.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 16 mar, 2012 16:52 |
|
Borttagen
|
Håller typ på att somna, är så trött av alla läxor och alla långa dagar i skolan.
16 mar, 2012 17:20 |
|
Knizzlare
Elev |
16 mar, 2012 17:43 |
|
sweetfia
Elev |
Jag sitteeeeeeeeeeer och lyssnar på musik
16 mar, 2012 19:44 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen