Komplimang-tråden!
Forum > Off Topic > Komplimang-tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
PotterHunger
Elev |
Skrivet av HannaPanna: PUSS på dig! Skrivet av PotterHunger: Skrivet av HannaPanna: Å kärlek till denna awesomiga brud! ♥ Du är BÄST och betyder väldigt mycket för mig! Tack för allt! Skrivet av PotterHunger: NEEJ mina tummar är slut!!!! NOO! Du som verkligen var värd en ;( Jag vill ge dig en komplimang HannaPanna, (ta åt dig nu!) Du är alltid snäll mot alla och är rolig att prata med. Jag tror vi har rätt lika åsikter också, och då blir det ännu roligare att prata! Du är helt underbar! Snäll mot allt och alla. Dina kommentarer får mig verkligen att le. Tack för att du finns kompis! ♥ och tack för att jag får vara din vän! Awie♥ Du får min tumme istället ♥ Åh, tack detsamma gmn♥ :* Det där betyder jättemycket för mig, DU betyder jättemycket för mig!♥ Jag hoppas du förstår hur underbar och fantastisk du är ♥ Tack ännu en gång♥ Hoppas du har det bra finisen ♥ Kärlek till dig göllunge ♥ DU är bäst! ♥ Det är jag som ska tacka dig! Puss på dig älskling! :* Läs min profil för info... 3 jul, 2012 22:40 |
|
HannaPanna
Elev |
Skrivet av PotterHunger: Skrivet av HannaPanna: PUSS på dig! Skrivet av PotterHunger: Skrivet av HannaPanna: Å kärlek till denna awesomiga brud! ♥ Du är BÄST och betyder väldigt mycket för mig! Tack för allt! Skrivet av PotterHunger: NEEJ mina tummar är slut!!!! NOO! Du som verkligen var värd en ;( Jag vill ge dig en komplimang HannaPanna, (ta åt dig nu!) Du är alltid snäll mot alla och är rolig att prata med. Jag tror vi har rätt lika åsikter också, och då blir det ännu roligare att prata! Du är helt underbar! Snäll mot allt och alla. Dina kommentarer får mig verkligen att le. Tack för att du finns kompis! ♥ och tack för att jag får vara din vän! Awie♥ Du får min tumme istället ♥ Åh, tack detsamma gmn♥ :* Det där betyder jättemycket för mig, DU betyder jättemycket för mig!♥ Jag hoppas du förstår hur underbar och fantastisk du är ♥ Tack ännu en gång♥ Hoppas du har det bra finisen ♥ Kärlek till dig göllunge ♥ DU är bäst! ♥ Det är jag som ska tacka dig! Puss på dig älskling! :* Tack! Detsamma ♥
3 jul, 2012 22:42 |
|
PotterHunger
Elev |
Skrivet av HannaPanna: ♥ Skrivet av PotterHunger: Skrivet av HannaPanna: PUSS på dig! Skrivet av PotterHunger: Skrivet av HannaPanna: Å kärlek till denna awesomiga brud! ♥ Du är BÄST och betyder väldigt mycket för mig! Tack för allt! Skrivet av PotterHunger: NEEJ mina tummar är slut!!!! NOO! Du som verkligen var värd en ;( Jag vill ge dig en komplimang HannaPanna, (ta åt dig nu!) Du är alltid snäll mot alla och är rolig att prata med. Jag tror vi har rätt lika åsikter också, och då blir det ännu roligare att prata! Du är helt underbar! Snäll mot allt och alla. Dina kommentarer får mig verkligen att le. Tack för att du finns kompis! ♥ och tack för att jag får vara din vän! Awie♥ Du får min tumme istället ♥ Åh, tack detsamma gmn♥ :* Det där betyder jättemycket för mig, DU betyder jättemycket för mig!♥ Jag hoppas du förstår hur underbar och fantastisk du är ♥ Tack ännu en gång♥ Hoppas du har det bra finisen ♥ Kärlek till dig göllunge ♥ DU är bäst! ♥ Det är jag som ska tacka dig! Puss på dig älskling! :* Tack! Detsamma ♥ Läs min profil för info... 3 jul, 2012 22:43 |
|
HannaPanna
Elev |
Skrivet av PotterHunger: ♥Skrivet av HannaPanna: ♥ Skrivet av PotterHunger: Skrivet av HannaPanna: PUSS på dig! Skrivet av PotterHunger: Skrivet av HannaPanna: Å kärlek till denna awesomiga brud! ♥ Du är BÄST och betyder väldigt mycket för mig! Tack för allt! Skrivet av PotterHunger: NEEJ mina tummar är slut!!!! NOO! Du som verkligen var värd en ;( Jag vill ge dig en komplimang HannaPanna, (ta åt dig nu!) Du är alltid snäll mot alla och är rolig att prata med. Jag tror vi har rätt lika åsikter också, och då blir det ännu roligare att prata! Du är helt underbar! Snäll mot allt och alla. Dina kommentarer får mig verkligen att le. Tack för att du finns kompis! ♥ och tack för att jag får vara din vän! Awie♥ Du får min tumme istället ♥ Åh, tack detsamma gmn♥ :* Det där betyder jättemycket för mig, DU betyder jättemycket för mig!♥ Jag hoppas du förstår hur underbar och fantastisk du är ♥ Tack ännu en gång♥ Hoppas du har det bra finisen ♥ Kärlek till dig göllunge ♥ DU är bäst! ♥ Det är jag som ska tacka dig! Puss på dig älskling! :* Tack! Detsamma ♥
3 jul, 2012 22:45 |
|
Borttagen
|
Måste säga tack till min allra bästa vän, Manhattan. :3
En underbarare vän finns inte! Tack för allt, du gjorde mig på gott humör och allt idag. Ledsen att det inte blev någonting med geocaching idag. Men jaja... Tack. :3 Till Manhattan och D., tack för att ni orkade släpa er till Bjuv för det som hände idag. Vet inte vad jag skulle gjort annars. :3 Nu ska jag tydligen gå och borsta tänderna. :s 3 jul, 2012 22:45 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Måste säga tack till min allra bästa vän, Manhattan. :3 En underbarare vän finns inte! Tack för allt, du gjorde mig på gott humör och allt idag. Ledsen att det inte blev någonting med geocaching idag. Men jaja... Tack. :3 Till Manhattan och D., tack för att ni orkade släpa er till Bjuv för det som hände idag. Vet inte vad jag skulle gjort annars. :3 Nu ska jag tydligen gå och borsta tänderna. :s Äh, klart vi gör! Man måste ju ta hand om sina vänner. ^^ Att det inte blev geocaching gör inget, det kan vänta. Lycka till... D: 3 jul, 2012 22:47 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Till Manhattan och D., tack för att ni orkade släpa er till Bjuv för det som hände idag. Vet inte vad jag skulle gjort annars. :3 Nu ska jag tydligen gå och borsta tänderna. :s Inga problem, det var bara trevligt. Hoppas det blir bättre snart! :> 3 jul, 2012 22:49 |
|
Borttagen
|
ManhattanTack. :3
Haha... Ja, det kan det nog. X) Hehe... Det kommer gå bra. Tack för teckningen igen förresten! :3 D.Haha, Duplo tyckte tydligen om dig. X) Jodå, det gör det. 3 jul, 2012 22:58 |
|
MissFniss
Elev |
4 jul, 2012 09:54 |
|
Borttagen
|
agree! 4 jul, 2012 11:07 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen