Skriva av sig-tråden
Forum > Off Topic > Skriva av sig-tråden
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
JosefinFini
Elev |
LunaLovegood1, Cindy, Fröken Operfekt och alla ni andra: Jag är alltid öppen för ugglor. Alltid. Det är bara att skriva till mig om ni vill prata. Jag gör mitt bästa för att ge ett bra svar, jag lovar. *styrkekramar*
Spoiler: Tryck här för att visa! ![]()
10 okt, 2013 22:54
Detta inlägg ändrades senast 2013-10-10 kl. 23:34
|
|
Myling
Elev |
Nu hoppar jag. Nu hoppar jag på ett tåg som kommer leda mig långt långt bort och det känns som att det kommer leda till något ljust.
Ska åka från jävla fitt-stockholm till Bromölla (skåne) och hälsa på en helt stört söt kille jag träffade på festival i sommars. Jag är antagligen totalt jävla galen. Men det har jag ju alltid varit (att åka flera mil för att träffa en främling är långt ifrån det konstigaste/galnaste jag gjort). Men jag tror faktiskt på det här, jag tror faktiskt att det kanske är min tur att få vara lite lycklig nu. Vi tycker likadant om många viktiga saker, lyssnar på exakt samma skeva musik, och har samma dum-sjuka humor. Och när jag pratar med honom så skrattar jag så jag gråter! Och det bästa av allt: Han mår inte dåligt! Och han håller inte på med något dumt! Alla som någonsin gillat mig som jag gillat tillbaka har varit antingen självskadare eller pundare! (Det låter så sjukt hemskt men det är helt sant). Hoppas på något ljust. 10 okt, 2013 23:05 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Myling: Nu hoppar jag. Nu hoppar jag på ett tåg som kommer leda mig långt långt bort och det känns som att det kommer leda till något ljust. Ska åka från jävla fitt-stockholm till Bromölla (skåne) och hälsa på en helt stört söt kille jag träffade på festival i sommars. Jag är antagligen totalt jävla galen. Men det har jag ju alltid varit (att åka flera mil för att träffa en främling är långt ifrån det konstigaste/galnaste jag gjort). Men jag tror faktiskt på det här, jag tror faktiskt att det kanske är min tur att få vara lite lycklig nu. Vi tycker likadant om många viktiga saker, lyssnar på exakt samma skeva musik, och har samma dum-sjuka humor. Och när jag pratar med honom så skrattar jag så jag gråter! Och det bästa av allt: Han mår inte dåligt! Och han håller inte på med något dumt! Alla som någonsin gillat mig som jag gillat tillbaka har varit antingen självskadare eller pundare! (Det låter så sjukt hemskt men det är helt sant). Hoppas på något ljust. Massa lycka till! 11 okt, 2013 00:08 |
|
Borttagen
|
"I am walking through Rome
with my heart on a string, dear God please help me.." 11 okt, 2013 11:41 |
|
MissLollo
Elev |
11 okt, 2013 13:36 |
|
Fellrendión
Elev |
Idag blir jag bara så irriterad på min klass!!!
När man sitter på skolans stora korggunga (eller kompisgungan som den också kallas eftersom att är en stor gunga där fyra sitter på kanten, en ligger i mitten och två står på sidorna och tar fart), och plötsligt skriker de som tar fart "Nu blir det böghögt och lebbhögt"! Jag bara: 0_0 De bara: Ja, men det är ju bara som vi kallar det! Jag: "Okej, men jag förstår inte vad höjden av en gunga har med en läggning att göra"... De bara: *ignorerar mig då de tycker att det var konstigt det jag sa*
11 okt, 2013 14:06 |
|
Borttagen
|
Jag vet inte om jag ska skriva det här, eller 15+ Skriva av sig, eller bara Saker ni stör er på...
Jag avskyr när människor inte kan skillnader mellan psykopatisk och psykotisk. Schizofreni, och multipla personligheter. Mest av allt avskyr jag när folk skrattar åt det och "bagatelliserar" det. Klasskamrater som går runt, pratar lite med sig själva, tittar på resten av klassen och säger "Jag är inte schizofren, titta inte på mig så där!".* Är det verkligen så "dåligt" om man är psykiskt sjuk? Är man liksom, sämre? (*majoriteten av min klass tror att man är schizofren om: 1) man hör röster 2) man har flera personligheter) Jag tar alltid så illa upp. Det har gått över tre år sen min kusin tog livet av sig. Han var schizofren. Han mådde inte bra i flera år, åkte in och ut från sjukhuset hela tiden. Försökte ta sitt liv flera gånger. Och till slut lyckades han ju. Och jag saknar honom. Men han var ju schizofren, dvs, han var farlig och dålig och dum, enligt vad större delen av samhället tror idag. Det var han inte. Han satt där med mig, lärde mig att inte vara rädd för farbrors hund, pratade med mig när alla andra verkade ignorera mig. Han fanns där. En av de absolut finaste personer jag någonsin har känt. My time has come, and so I'm gone. To a better place, far beyond. I love you all as you can see. But it's better now, because I'm free. Jag orkar inte längre. 11 okt, 2013 14:43 |
|
Frivolt
Elev |
Filmade för typ första gången mig själv idag när jag dansade....Det skulle jag aldrig ha gjort!
Alltså fy satan så förjävligt det såg ut! Tror inte jag gjorde rätt på ett enda steg! Det lilla självförtroende jag en gång haft när det gäller dansen försvann fort som tusan efter det där och jag undrar hur jag ens kunde komma på tanken att börja dansa! Jag tycker rent ut sagt synd om mina danslärare som har stått ut med mig och undrar starkt varför ingen har kastat ut mig än.... -.- 11 okt, 2013 14:53 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Ginny00: Kan inte någon bara ge mig perfekt hy, göra mig längre och ge mig långa smala ben?? Nej ingen kan ge dig perfektare hy, göra dig till en ännu perfektare längd eller ge dig ännu längre och smalare ben. För då skulle Du inte vara Du och då skulle Du inte vara Bra. 11 okt, 2013 14:59 |
|
Borttagen
|
Och nu fick Clara en huvudroll i musikalen...
11 okt, 2013 18:19 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen