Kväll/Natt tråden!
Forum > Off Topic > Kväll/Natt tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Solkatten
Elev |
Lag & Rätt. Provet kommer att vara både idag och på fredag så gissar på att det är rätt stort. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 22 maj, 2012 23:38 |
|
bluebirdflies
Elev |
draco dormiens nunquam titillandus~~ Hogwarts will always be there to welcome you home <3 22 maj, 2012 23:38 |
|
J-star Black
Elev |
22 maj, 2012 23:40 |
|
bluebirdflies
Elev |
Skrivet av Solkatten: Lag & Rätt. Provet kommer att vara både idag och på fredag så gissar på att det är rätt stort. Oj jösses, inte min grej precis :o men jag tror du fixar det draco dormiens nunquam titillandus~~ Hogwarts will always be there to welcome you home <3 22 maj, 2012 23:41 |
|
Solkatten
Elev |
I Melodifestivalen fick man helt klart för sig att Gina Dirawi uttalas med G och inte J. Hahah. Men det kommer alltid att vara ett J för mig, eheh.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 22 maj, 2012 23:42 |
|
expelliarmus
Elev |
22 maj, 2012 23:43 |
|
Borttagen
|
Jag har nationella prov i matte imorgon... I have a bad feeling about it.
22 maj, 2012 23:43 |
|
expelliarmus
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag har nationella prov i matte imorgon... I have a bad feeling about it. Good luck! Det kommer nog gå superbra.
22 maj, 2012 23:44 |
|
bluebirdflies
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag har nationella prov i matte imorgon... I have a bad feeling about it. Lycka till draco dormiens nunquam titillandus~~ Hogwarts will always be there to welcome you home <3 22 maj, 2012 23:46 |
|
Borttagen
|
Skrivet av expelliarmus: Skrivet av Borttagen: Jag har nationella prov i matte imorgon... I have a bad feeling about it. Good luck! Det kommer nog gå superbra. Tack för uppmuntran! Efter dagar av självömkan sitter lite pepp inte fel. 22 maj, 2012 23:46 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen