Komplimang-tråden!
Forum > Off Topic > Komplimang-tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Komplimang till han som hittade mig vid vägen som tog mig till vårdcentralen.
Tack så extremt mycket. Tack för att du plockade upp mina tänder från marken också. Tack, vet inte vad mer jag ska skriva, alla hade inte gjort det. 3 jul, 2012 19:50 |
|
OliverPhelps
Elev |
3 jul, 2012 20:15 |
|
Episkey
Elev |
3 jul, 2012 21:16 |
|
half-blood princess
Elev |
3 jul, 2012 21:42 |
|
linnvendela
Elev |
3 jul, 2012 21:50 |
|
HannaPanna
Elev |
3 jul, 2012 22:00 |
|
PotterHunger
Elev |
NEEJ mina tummar är slut!!!! NOO! Du som verkligen var värd en ;(
Jag vill ge dig en komplimang HannaPanna, (ta åt dig nu!) Du är alltid snäll mot alla och är rolig att prata med. Jag tror vi har rätt lika åsikter också, och då blir det ännu roligare att prata! Du är helt underbar! Snäll mot allt och alla. Dina kommentarer får mig verkligen att le. Tack för att du finns kompis! ♥ och tack för att jag får vara din vän! Läs min profil för info... 3 jul, 2012 22:16 |
|
HannaPanna
Elev |
Skrivet av PotterHunger: NEEJ mina tummar är slut!!!! NOO! Du som verkligen var värd en ;( Jag vill ge dig en komplimang HannaPanna, (ta åt dig nu!) Du är alltid snäll mot alla och är rolig att prata med. Jag tror vi har rätt lika åsikter också, och då blir det ännu roligare att prata! Du är helt underbar! Snäll mot allt och alla. Dina kommentarer får mig verkligen att le. Tack för att du finns kompis! ♥ och tack för att jag får vara din vän! Awie♥ Du får min tumme istället ♥ Åh, tack detsamma gmn♥ :* Det där betyder jättemycket för mig, DU betyder jättemycket för mig!♥ Jag hoppas du förstår hur underbar och fantastisk du är ♥ Tack ännu en gång♥ Hoppas du har det bra finisen ♥
3 jul, 2012 22:30 |
|
PotterHunger
Elev |
Skrivet av HannaPanna: Å kärlek till denna awesomiga brud! ♥ Du är BÄST och betyder väldigt mycket för mig! Tack för allt! Skrivet av PotterHunger: NEEJ mina tummar är slut!!!! NOO! Du som verkligen var värd en ;( Jag vill ge dig en komplimang HannaPanna, (ta åt dig nu!) Du är alltid snäll mot alla och är rolig att prata med. Jag tror vi har rätt lika åsikter också, och då blir det ännu roligare att prata! Du är helt underbar! Snäll mot allt och alla. Dina kommentarer får mig verkligen att le. Tack för att du finns kompis! ♥ och tack för att jag får vara din vän! Awie♥ Du får min tumme istället ♥ Åh, tack detsamma gmn♥ :* Det där betyder jättemycket för mig, DU betyder jättemycket för mig!♥ Jag hoppas du förstår hur underbar och fantastisk du är ♥ Tack ännu en gång♥ Hoppas du har det bra finisen ♥ Läs min profil för info... 3 jul, 2012 22:34 |
|
HannaPanna
Elev |
Skrivet av PotterHunger: Skrivet av HannaPanna: Å kärlek till denna awesomiga brud! ♥ Du är BÄST och betyder väldigt mycket för mig! Tack för allt! Skrivet av PotterHunger: NEEJ mina tummar är slut!!!! NOO! Du som verkligen var värd en ;( Jag vill ge dig en komplimang HannaPanna, (ta åt dig nu!) Du är alltid snäll mot alla och är rolig att prata med. Jag tror vi har rätt lika åsikter också, och då blir det ännu roligare att prata! Du är helt underbar! Snäll mot allt och alla. Dina kommentarer får mig verkligen att le. Tack för att du finns kompis! ♥ och tack för att jag får vara din vän! Awie♥ Du får min tumme istället ♥ Åh, tack detsamma gmn♥ :* Det där betyder jättemycket för mig, DU betyder jättemycket för mig!♥ Jag hoppas du förstår hur underbar och fantastisk du är ♥ Tack ännu en gång♥ Hoppas du har det bra finisen ♥ Kärlek till dig göllunge ♥ DU är bäst! ♥ Det är jag som ska tacka dig! Puss på dig älskling! :*
3 jul, 2012 22:38 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen