Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Skriva av sig-tråden

Forum > Off Topic > Skriva av sig-tråden

1 2 3 ... 1141 1142 1143 ... 2301 2302 2303
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Fick en fråga på ask;

provat att banta?

Jag svarade;

Ja, det var inte kul :3

Herregud vad folk drev med mig i skolan om det idag... när jag kom hem tog jag bort det. Nu skrev jag dit det igen för jag ger fan i vad andra tycker.

10 okt, 2013 18:42

Borttagen

Avatar


Clara: "Varför går du inte på dansklubben längre?"
Jag: Jag går på dans med Ann på onsdagar, jag vill inte gå i två."
Clara: "Jag dansar tre gånger på onsdagar."

Ja, det där ska ju få mig att må bättre. Clara är smal, söt, bäst på att dansa (och gör det dessutom nio gånger i veckan), klarar ändå av skolan och kommer säkert att få A eller B i alla ämnen, är typ ett underbarn och är bäst på allt.

10 okt, 2013 18:53

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Clara: "Varför går du inte på dansklubben längre?"
Jag: Jag går på dans med Ann på onsdagar, jag vill inte gå i två."
Clara: "Jag dansar tre gånger på onsdagar."

Ja, det där ska ju få mig att må bättre. Clara är smal, söt, bäst på att dansa (och gör det dessutom nio gånger i veckan), klarar ändå av skolan och kommer säkert att få A eller B i alla ämnen, är typ ett underbarn och är bäst på allt.


Clara låter som en bitch Eller jag känner henne inte så jag ska faktiskt inte säga nåt. Men liksom hon är bara avis för att du är bättre på allting annat och dessutom mycket snällare ^^ ♥

10 okt, 2013 19:01

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Clara: "Varför går du inte på dansklubben längre?"
Jag: Jag går på dans med Ann på onsdagar, jag vill inte gå i två."
Clara: "Jag dansar tre gånger på onsdagar."

Ja, det där ska ju få mig att må bättre. Clara är smal, söt, bäst på att dansa (och gör det dessutom nio gånger i veckan), klarar ändå av skolan och kommer säkert att få A eller B i alla ämnen, är typ ett underbarn och är bäst på allt.


Clara låter som en bitch Eller jag känner henne inte så jag ska faktiskt inte säga nåt. Men liksom hon är bara avis för att du är bättre på allting annat och dessutom mycket snällare ^^ ♥
Nä, hon är rätt snäll faktiskt, förutom när hon skryter om att hon valdes ut till en uppvisningsgrupp och att hon fick en roll i en film. Och när hon bjuder alla tjejer i klassen förutom mig och Wilma på pyjamasparty då alla fick sova över...

10 okt, 2013 19:05

Cindy
Elev

Avatar


På min gamla skola var årskurserna upp till 6. Min klass var otroligt bra och även om vi hade små grupper som de populära osv kunde alla vara med varandra och behandla varandra som om de hade varit bästa kompisar hela livet, ingen var otrevlig och om någon i en annan klass var taskig mot någon gick alltid någon ut (ofta några av killarna) och försvarade personen. Så ja. Sambandet var det bästa många klasser i historien haft.

Men sen i femman fick jag en broschyr hem från en skola mitt i stan (min gamla skola ligger på landet i ett litet samhälle) och tyckte att den verkade jättebra. Så jag bestämde mig att byta till den till sexan, även fast jag såklart skulle sakna min gamla klass så mycket det möjligt kunde gå. Fem av mina andra kompisar i min gamla klass skulle också börja i samma skola till sexan och vi var alla jättespända.
Sexan gick jättebra och jag blev jättebra kompis med en tjej som jag kan kalla A här. Hon hade också flyttat till skolan med flera i hennes gamla klass (kalla dem So, J och Sa) och då blev såklart jag automatiskt jättebra kompis med dem också. Och i sjuan började tre till från min gamla klass i min nuvarande klass, en av dem är min allra bästa kompis. Så det gick skitbra i början, men nu har So, J, Sa och speciell A blivit jättebra kompis med en av de populäraste, perfektaste och smalaste tjejerna i våran klass. Problemet är bara att hon hatar mig, varje gång jag säger något lite halvt weird kollar hon på mig som om jag var en stor mögelklump och jag vet att hon dömer mig varje jäkla sekund.

Och sedan min bästa vän. Jag är med henne jättemycket, men hon har blivit skitbra kompis med många i våran parallelklass 7B som jag brukade vara ganska nära i sexan, nu pratar eller kollar de knappt på mig, utan bara på min bästa kompis. Det känns som om alla föredrar henne över mig och idag satt jag själv och läste i ett fönster medan A, So, Sa, J och många andra av mina kompisar i den gruppen satt utanför korridoren och pratade med den populära tjejen och min bästa kompis var i matsalen med sina kompisar från 7B.
Plus att om ingen visste det så går jag på sånglektioner. (Jaja. Döm på ni.)
Och jag var lite osäker på var bussen jag skulle ta gick ifrån för hållplats, så jag frågade en kille i 7B som gick i min klass i sexan men som bytte till B för han hade mer kompisar där, oooch så kanske jag har en liten crush på honom (jag vet inte ens, jag tror det. Sigh. Mina jävla känslor tar kål på mig.)
Jag frågade honom om han visste var bussen gick ifrån och han frågade sedan varför jag skulle ta den bussen. Jag sa lite svagt att jag skulle på sånglektion och han frågade mig varför började räkna upp alla saker som var dåligt med sånglektioner och dömde på jäkligt hårt. Men i varje fall så sa han sedan snabbt var bussen gick ifrån, och eftersom hans busshållsplats låg lite före den jag skulle gå till så var jag tvungen att gå dit med honom, och när vi närmade oss såg jag två av de populäraste tjejerna i åttan som han brukar hänga med ibland stå vid hans busshållsplats och jag hörde att hans muttrade någonting för sig själv (jag tror det var jäklar eller något liknande) när han såg att de frågande tittade på mig, det var då jag förstod att han verkligen inte ville visa sig själv med mig och jag sa snabbt tack till informationen om busshållsplatsen och ökade takten.

-Så mina nära kompisar har börjat hänga med en tjej som hatar mig.
-Min bästa vän har börjat hänga med mina ”gamla vänner” som inte alls bryr sig om mig.
-Och min typ ”crush” är för cool för att hänga med en ful jäkla tjej som mig.
-PLUS att min klassmentor (som väljer starka favoriter) pratade som om jag var en stor ängel på mitt utvecklingssamtal framför mamma men ignorerar mig helt på hennes jäkla lektioner och när hon märker mig blir hon bara arg på mig.
Jag hatar mitt liv mig.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia2.giphy.com%2Fmedia%2FfqJUvyTXcEf41LTt0d%2F200w.webp%3Fcid%3Decf05e47hp5w4o5kme70w5pxjnvht11ac78cl6uttqy9gly0%26amp%3Brid%3D200w.webp%26amp%3Bct%3Dg

10 okt, 2013 19:28

Siriusis
Elev

Avatar


Idag kom jag hem ifrån sjukhuset. Lever nu i skräck. Jag vill inte att min "attack" ska komma tillbaka. Det gjorde inte ont, utan var bara läskig... Det var obehagligt och är inget jag vill uppleva igen.
usch
usch
usch
usch
Hela min familj hälsade på mig. Alla förutom pappa. Tillochmed min systers (som jag räknar som min andra syster) kompis hälsade på! Men min "kära" pappa "kunde" inte hälsa på. Tänk så kunde jag dött av det (vilket jag är 96% säker på att jag kunde, så jag hade tur). Pappa jobbar seriöst i stan, bara några minuter bort från sjukhuset... vafan pappa ...

Hai

10 okt, 2013 19:38

Borttagen

Avatar


Skrivet av LunaLovegood1:
•I think jag just fick mitt hjärta krossat (nope ingenting stort ni behöver inte ens bry er ville bara skriva det.
•Jag kommer gråta blod på fredag
•Jag kommer gråta blod den 6 juni
•Jag kommer gråta blod den 13 juni
•Och kanske en liten skvätt den 14 också
•Jag vet inte vad jag ska göra då jag blir mer och mer säker på att jag lider av OCD
•Jag är så förbannat jävla avundsjuk på de som inte hör skrik och bråk hemma varenda jävla dag
•Jag vill inte tänka såhär längre, jag vill fortsätta må bra som jag har gjort ett tag nu men jag vet inte hur länge jag kan gå utan att falla tillbaka

EDIT FÖR TILLFÄLLET:
Jag satt nyss inne på toaletten och grät. Tack så jävla mycket. Sure, ni behöver inte gilla mig, men det är jävligt lågt och jävligt elakt. Och det gör ont som fan. Helvete, jag vill ju inte falla tillbaka, men tack för den. Fan.


Skriv till mig ♥

10 okt, 2013 20:40

Fröken Operfekt
Elev

Avatar


Skrivet av Siriusis:
Idag kom jag hem ifrån sjukhuset. Lever nu i skräck. Jag vill inte att min "attack" ska komma tillbaka. Det gjorde inte ont, utan var bara läskig... Det var obehagligt och är inget jag vill uppleva igen.
usch
usch
usch
usch
Hela min familj hälsade på mig. Alla förutom pappa. Tillochmed min systers (som jag räknar som min andra syster) kompis hälsade på! Men min "kära" pappa "kunde" inte hälsa på. Tänk så kunde jag dött av det (vilket jag är 96% säker på att jag kunde, så jag hade tur). Pappa jobbar seriöst i stan, bara några minuter bort från sjukhuset... vafan pappa ...

uggla mig om du vill prata.. Allt är väldigt sugigt för mig också och ingen bryr sig ett jävla skit om mig och mina jävla behov. Dör lite här by my own..

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fstatic.tumblr.com%2Fqaxqrph%2FbLdm0y83e%2Feverybody-do-the-tardis-dance.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fimg3.wikia.nocookie.net%2F__cb20130401001142%2Fdegrassi%2Fimages%2F0%2F03%2FNew-girl-jess-zooey-quotes-40.gif

10 okt, 2013 20:43

lumos1
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Clara: "Varför går du inte på dansklubben längre?"
Jag: Jag går på dans med Ann på onsdagar, jag vill inte gå i två."
Clara: "Jag dansar tre gånger på onsdagar."

Ja, det där ska ju få mig att må bättre. Clara är smal, söt, bäst på att dansa (och gör det dessutom nio gånger i veckan), klarar ändå av skolan och kommer säkert att få A eller B i alla ämnen, är typ ett underbarn och är bäst på allt.

omg hon låter som min kompis o.o
Hon skryter HELA tiden. Har nyss börjat på dans igen, ballet denna gång. Hon säger att hon är jätte bra på ballet osv, kom igen, hon var 6/7 år när hon gick på SMÅBARNSBALLET.
När någon av mina andra kompisar frågar mig om det, börjar HON prata högt om när HON gick på ballet. jag menar, snälla.

;;https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F66.media.tumblr.com%2F2ba17011ef12d86b6a507c609d96290e%2Ftumblr_npupz0X9oP1u916uqo2_500.gif

10 okt, 2013 21:00

Ginny00
Elev

Avatar


Kan inte någon bara ge mig perfekt hy, göra mig längre och ge mig långa smala ben??

10 okt, 2013 22:45

1 2 3 ... 1141 1142 1143 ... 2301 2302 2303

Forum > Off Topic > Skriva av sig-tråden

Du får inte svara på den här tråden.