Komplimang-tråden!
Forum > Off Topic > Komplimang-tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
HarryFreakingPotter
Elev |
3 jul, 2012 09:21 |
|
ol!v!a
Elev |
ginny_ginny: du är helt underbar! Sååå snäll, söt, rolig, awesome och mycket mer!!! Löv yu!
3 jul, 2012 10:04 |
|
Julle
Elev |
Nymfadora Tonks
Du är den finaste. Jag är oerhört tacksam över att kunna snacka med dig. Du är lätt att snacka med och förstår min problem. DU ska inse hur fin du är ♥ ![]()
3 jul, 2012 10:20 |
|
Ingis
Elev |
harry potter fanet, jag tänker precis samma sak om dig. ♥
Du är en av de allra finaste mugglisarna, och det går inte att beskriva hur fantastisk du är. VILL OCKSÅ TRÄFFA DIG IRL! ![]() ![]()
3 jul, 2012 10:35 |
|
Borttagen
|
3 jul, 2012 11:15 |
|
GinnyOlivia
Elev |
3 jul, 2012 13:55 |
|
Ida S
Lärare |
Savi - God, girl, are you serious? ♥ tacktacktack. Du är så himla awesome, och jag vill jättejättegärna träffa dig IRL och prata med dig och awh ♥
Dramione99 - sdhfkbafjlf du är på allvar aaaalldeles för söt och go. Tusen tack för de fina fina orden ♥ MonsterCookie - YOU'RE TOO AWESOME FOR WORDS STOP IT OMFG. I LOVE YOOOOOU! ♥ awh hoppas jag inte har missat någon nu jag har världens sämsta koll och känner mig sämst för det men jag älskar er allihop okej ♥ "we live together, and harry does all the cooking." 3 jul, 2012 14:23 |
|
Elley
Elev |
3 jul, 2012 15:47 |
|
ikka
Elev |
Skrivet av MonsterCookie: ikka: Du är så sjukt bra hela du och jag är så himla glad att jag har fått lära känna dig! Pfft, take a look at yourself, dear ♥ ![]() [img]http://25.media.tumblr.com/cb4eaa8e97
3 jul, 2012 18:22 |
|
Nymfadora Tonks
Elev |
Skrivet av Julle: Nymfadora Tonks Du är den finaste. Jag är oerhört tacksam över att kunna snacka med dig. Du är lätt att snacka med och förstår min problem. DU ska inse hur fin du är ♥ Å tack fina du! Det värmde otroligt ska du veta, och jag är såå glad att kunna snacka med dig om allt mellan himmel och jord ♥♥♥ 3 jul, 2012 19:05 |
Du får inte svara på den här tråden.















Mugglarportalen