Skriva av sig-tråden
Forum > Off Topic > Skriva av sig-tråden
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Ginny00: Men finaste Johanna, du är redan en superfin Johanna. Vi alla älskar dig så himla mycket, vi vill inte att du ska bli "bättre". Och du, du blir inte en bättre Johanna för att du får fler läsare, eller för att du blir smalare och äter mindre.Jag är så missnöjd med mitt liv. Jag önskar jag hade perfekt hy. Jag önskar jag var lång. Lång och naturligt smal. Inte så fokuserande på mat heller, fast det läskiga är nog att jag är så van vid att fokusera mycket på det att jag inte vet hur man inte gör det. Jag önskar jag hade bra kondition och var jättebra på att dansa. Jag önskar jag hade motivation till att skriva mer, och många olika som läser. Jag älskar mina läsare men mitt självförtroende viskar att jag måste skaffa nya också. Jag önskar att jag inte bodde här. Stockholm, Göteborg eller Uppsala. Just nu är jag nyligen hemkommen från Göteborg och det är det som attraherar mig mest just nu. Jag önskar jag var vegetarian, färgade håret rött, hade en bestämd klädstil och ett snyggt inrett rum. Jag önskar jag hade en bror utan Aspergers Syndrom. En bror som kan vara social. En bror jag vet kommer klara sig när han flyttar hemifrån. Jag önskar att jag inte var en sådan sjukt stor disappointment. Spoiler: Tryck här för att visa! Det finns ingen i hela världen som är helt nöjd med sig själv, men det är helt naturligt. Massa kramar ♥ 9 okt, 2013 07:34 |
|
Borttagen
|
Mitt låga blodtryck gör mig galen.
Jag undrar om det är det som gör att jag känner mig så trött hela tiden. 9 okt, 2013 11:13 |
|
jagvetinteriktigt
Elev |
Alla tankar jag hade i somras om att jag skulle börja plugga mer och satsa på väldigt höga betyg är som bortblåsta. Jag har ingen lust och så himla lite ork. Mina betyg är väl inte (och kommer nog inte bli) dåliga, men tankarna om att försöka få minst B i allt känns orimliga om jag tänker på hur lite tid jag lägger på skolan.
Ugh. I've always liked that about me, that I know what I am fighting for, and for this I'd go to war 9 okt, 2013 17:37 |
|
Borttagen
|
Skrivet av jagvetinteriktigt: Åh, känner igen det =(Alla tankar jag hade i somras om att jag skulle börja plugga mer och satsa på väldigt höga betyg är som bortblåsta. Jag har ingen lust och så himla lite ork. Mina betyg är väl inte (och kommer nog inte bli) dåliga, men tankarna om att försöka få minst B i allt känns orimliga om jag tänker på hur lite tid jag lägger på skolan. Ugh. 9 okt, 2013 20:21 |
|
Borttagen
|
Alltså.
Jag har en tjej i min klass. Hon är jättesnäll och så på alla sätt men på ett sätt hatar jag henne iallafall. Just att hon är så snäll och perfekt och aldrig har gjort mig något är en av anledningarna. Det är bara så att hon alltid är den som är liite bättre än mig. På allting. Jag är glad för att jag fick ett B - hon fick ett B+! Jag är nöjd för att jag pluggade fyra timmar igår -hon pluggade fem! Jag läste ut en bok på tre dagar, hon på två! Jag gick två pass i rad på Friskis och Svettis igår - hon gick på tre! Jag skrev tre sidor på uppsatsen - hon skrev fyra! Jag simmade 40 längder på en halvtimme, hon simmade 43 längder på samma tid... Och så vidare. Idag hade vi skoljogg och jag var jätteglad för jag hade sprungit 20 kilometer. Måste jag berätta vem som hade sprungit 20,5 kilometer? Jag blev så jävla förbannad över de där femhundra metrarna att jag sprang ytterligare 3,5 kilometer .-. Det är bara så sjukt irriterande att alltid ha någon som är lite bättre, vad man än gör. Och just att hon är så snäll och trevlig och omtyckt gör nästan allting värre. Om hon hade varit en elak bitch hade jag kunnat hata henne. Men det kan jag inte för hon är så gullig på alla sätt och vis. Och hon skryter liksom ALDRIG med någonting. Det är mer att vi står och pratar kanske många och så visar det sig bara att hon fick lite bättre. Det är inte direkt så att hon skryter om det då som sagt. Bläää. Jag känner mig som en bitter vinnerskalle, men jag gillar bara att vara bäst någon gång ibland. Och jag har liksom inte fått vara bäst på de dryga två åren som jag har gått i samma klass som henne. 9 okt, 2013 20:26 |
|
JosefinFini
Elev |
![]() Går det? Är det möjligt att gå ner i vikt och bli smal även om man bor hemma och har föräldrar som märker och bryr sig? Kan jag någonsin bli fin? Går det? ![]()
9 okt, 2013 22:22 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Gud jag är inte ensam -.-"Skrivet av jagvetinteriktigt: Alla tankar jag hade i somras om att jag skulle börja plugga mer och satsa på väldigt höga betyg är som bortblåsta. Jag har ingen lust och så himla lite ork. Mina betyg är väl inte (och kommer nog inte bli) dåliga, men tankarna om att försöka få minst B i allt känns orimliga om jag tänker på hur lite tid jag lägger på skolan. Ugh. Det där är så jag. Känns som om jag aldrig är riktigt närvarande och sånt som jag gjorde kanske igår känns som om det bara vore en dröm eller som om det hände för mycket länge sedan. Jag kan titta på klockan och se 20.40 sedan fråga någon om klockan och de berättar att den är 19.40 och jag tittar igen och ser att de har rätt. Allt känns så konstigt som om det inte är på riktigt dessutom känns drt som om jag inte hör hemma här. Jag vet inte varför, det är bara en känsla jag har. Jag känns inte som jag längre. 9 okt, 2013 22:28 |
|
LunaLovegood1
Elev |
•I think jag just fick mitt hjärta krossat (nope ingenting stort ni behöver inte ens bry er ville bara skriva det.
•Jag kommer gråta blod på fredag •Jag kommer gråta blod den 6 juni •Jag kommer gråta blod den 13 juni •Och kanske en liten skvätt den 14 också •Jag vet inte vad jag ska göra då jag blir mer och mer säker på att jag lider av OCD •Jag är så förbannat jävla avundsjuk på de som inte hör skrik och bråk hemma varenda jävla dag •Jag vill inte tänka såhär längre, jag vill fortsätta må bra som jag har gjort ett tag nu men jag vet inte hur länge jag kan gå utan att falla tillbaka EDIT FÖR TILLFÄLLET: Jag satt nyss inne på toaletten och grät. Tack så jävla mycket. Sure, ni behöver inte gilla mig, men det är jävligt lågt och jävligt elakt. Och det gör ont som fan. Helvete, jag vill ju inte falla tillbaka, men tack för den. Fan.
9 okt, 2013 22:35 |
|
Kedjebrev
Elev |
Elma00:
Åh ja förstår det! Okej! Jo nu har jag också hört det, både av folk i min ålder men också hennes kompis pappa som jobbar på mammas jobb sa det idag. Så tragiskt och hemskt. Men jag hoppas hon har det bra där hon är nu...♥ Var rädd om dig Elma, du är stark ♥
http://Kaosregn.blogg.se
10 okt, 2013 17:49 |
|
Fjalar
Elev |
Imorgon är sista dagen på praon
GRÅTER Inte för att jag inte gillar skolan Jag bara tycker så mycket om att arbeta dagen lång just där på gården med dem 10 okt, 2013 18:40 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen