My Little Pony: Friendship Is Magic
Forum > Off Topic > My Little Pony: Friendship Is Magic
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
cirklar
Elev |
Skrivet av M4L13: Jag har hört att den här säsongen bara kommer att vara mycket kortare än de andra säsongerna, med endast 13 avsnitt. Jag är dock inte 100% säker...nån som vet hur många avsnitt det är i säsong 3? 22, 23 eller 24 eller vad det brukar va, eller om det är 13?
19 dec, 2012 17:14 |
|
M4L13
Elev |
Skrivet av cirklar: Skrivet av M4L13: Jag har hört att den här säsongen bara kommer att vara mycket kortare än de andra säsongerna, med endast 13 avsnitt. Jag är dock inte 100% säker... nån som vet hur många avsnitt det är i säsong 3? 22, 23 eller 24 eller vad det brukar va, eller om det är 13? det har jag med, men VIIILLLL INNNNTTTEEEE like why? är dom för lata eller nåt och låter alla bronies lida? Q_Q för isåfall är ju säsong 3 snart slut ._.
19 dec, 2012 17:16 |
|
Katla
Elev |
Skrivet av M4L13: Skrivet av cirklar: Skrivet av M4L13: Jag har hört att den här säsongen bara kommer att vara mycket kortare än de andra säsongerna, med endast 13 avsnitt. Jag är dock inte 100% säker... nån som vet hur många avsnitt det är i säsong 3? 22, 23 eller 24 eller vad det brukar va, eller om det är 13? det har jag med, men VIIILLLL INNNNTTTEEEE like why? är dom för lata eller nåt och låter alla bronies lida? Q_Q för isåfall är ju säsong 3 snart slut ._. jag är 95% sure på att det kommer vara 24 ;3 liksom tänk på att det inte är the brony show, det är my little pony, på en barnkanal. det är ett barnprogram! om det var bara för bronies så kunde det nog vara en kort säsong men så är inte fallet ♏︎ 19 dec, 2012 17:26 |
|
M4L13
Elev |
Skrivet av Katla: Skrivet av M4L13: Skrivet av cirklar: Skrivet av M4L13: Jag har hört att den här säsongen bara kommer att vara mycket kortare än de andra säsongerna, med endast 13 avsnitt. Jag är dock inte 100% säker... nån som vet hur många avsnitt det är i säsong 3? 22, 23 eller 24 eller vad det brukar va, eller om det är 13? det har jag med, men VIIILLLL INNNNTTTEEEE like why? är dom för lata eller nåt och låter alla bronies lida? Q_Q för isåfall är ju säsong 3 snart slut ._. jag är 95% sure på att det kommer vara 24 ;3 liksom tänk på att det inte är the brony show, det är my little pony, på en barnkanal. det är ett barnprogram! om det var bara för bronies så kunde det nog vara en kort säsong men så är inte fallet lol right det är en barnshow lol forgot.
19 dec, 2012 17:30 |
|
cirklar
Elev |
Katla: Jovisst vet jag att det är ett barnprogram! Jag tänker nog på det lite för ofta faktiskt.
Men det här stod i alla fall på mlp-wikia: "The Hub has placed an order for thirteen episodes, but despite the season being shorter than the first two, the show's composer, William Anderson, hinted at the presence of further seasons, of different lengths." Hur sant det är kan jag tyvärr inte svara på. Det hade varit bra att hitta svar från en lite säkrare källa.
19 dec, 2012 18:39 |
|
Katla
Elev |
Skrivet av cirklar: Katla: Jovisst vet jag att det är ett barnprogram! Jag tänker nog på det lite för ofta faktiskt. Men det här stod i alla fall på mlp-wikia: "The Hub has placed an order for thirteen episodes, but despite the season being shorter than the first two, the show's composer, William Anderson, hinted at the presence of further seasons, of different lengths." Hur sant det är kan jag tyvärr inte svara på. Det hade varit bra att hitta svar från en lite säkrare källa. jag tror det är bara rykten men om det verkligen är tretton avsnitt borde väl det vara kortare tid mellan säsongerna istället? och det är ju alltid juluppehåll, så var beredda på att vara utan mlp iaf!! ♏︎ 19 dec, 2012 18:51 |
|
leumas vän
Elev |
Skrivet av M4L13: Skrivet av cirklar: Skrivet av M4L13: Jag har hört att den här säsongen bara kommer att vara mycket kortare än de andra säsongerna, med endast 13 avsnitt. Jag är dock inte 100% säker... nån som vet hur många avsnitt det är i säsong 3? 22, 23 eller 24 eller vad det brukar va, eller om det är 13? det har jag med, men VIIILLLL INNNNTTTEEEE like why? är dom för lata eller nåt och låter alla bronies lida? Q_Q för isåfall är ju säsong 3 snart slut ._. Så som jag har förstått det, så kommer det bli tretton avnistt denna säsong, med anledningen att de vill göra färre avsnitt med bättre kvalitet, än massa halvbra avsnitt. 19 dec, 2012 18:58 |
|
jedward lover <3
Elev |
jag tycker serien är jätte bra men jag gillar pinkie pie, fluttershy och applejack och typ alla avsnitt är lika bra tycker jag
Håna jedward men våga inte röra mina vänner! STOLT MEDLEM I 000 19 dec, 2012 19:05 |
|
Dilly Weasley
Elev |
Det är så kul men låter töntigt
"Hm, you must be a Weasley" 19 dec, 2012 19:22 |
|
Soda
Elev |
20 dec, 2012 17:54 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen