Det bästa med Fred & George
Forum > Harry Potter > Det bästa med Fred & George
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
grodan-boll
Elev |
^
Ja, de är så omtänksamma och underbara mot alla!..enda undantaget är väl dödsätarna...och Filch SpellHallow44 @ Pottermore http://spellhallow.tumblr.com/ 20 okt, 2011 21:41 |
|
Borttagen
|
^och kanske Snape ;P
20 okt, 2011 21:54 |
|
Borttagen
|
fast dom är väl aldrig speciellt elaka mot Snape och Filch, dom jävlas bara med dom.. eller, är det jag som tänker konstigt nu? ;o
20 okt, 2011 21:58 |
|
Ascendio
Elev |
Fred och George gör mycket av filmerna, dom har det speciella som gör så Harry Potter inte bara är bra och spännande. Utan att den blir rolig också, i filmerna så syns dem inte lika mycket. Men i böckerna så har de ju chansen att vara med. Men det vet nog alla här. Ja, Fred och George är underbara, så är det bara!
Och det braiga är ju att de är kung. Roliga !
Tom Felton, really beautiful.
20 okt, 2011 22:02 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Ascendio: Fred och George gör mycket av filmerna, dom har det speciella som gör så Harry Potter inte bara är bra och spännande. Utan att den blir rolig också, i filmerna så syns dem inte lika mycket. Men i böckerna så har de ju chansen att vara med. Men det vet nog alla här. Ja, Fred och George är underbara, så är det bara! Och det braiga är ju att de är kung. Roliga ! word 20 okt, 2011 22:15 |
|
Anapneo
Elev |
20 okt, 2011 22:27 |
|
grodan-boll
Elev |
^
ME TOO!!! Är så besviken över att mitt brev inte har kommit än!! SpellHallow44 @ Pottermore http://spellhallow.tumblr.com/ 20 okt, 2011 22:39 |
|
Anapneo
Elev |
jag med!!!
förresten, har hört att det är kram dagen idag!!! AMPLEXUS!!! (min EGEN trollformel som skickar kramar på folk!)
20 okt, 2011 22:42 |
|
grodan-boll
Elev |
Är det?
KRAAAAM på alla er!!! *kramar dataskärmen* SpellHallow44 @ Pottermore http://spellhallow.tumblr.com/ 20 okt, 2011 23:04 |
|
Borttagen
|
Ok en liten kram kan ni väl få *kramar dataskärm försiktigt*
Jag är inte direkt förtjust i kramar, om det inte är någon från HP då ♥ 21 okt, 2011 17:42 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen