The Ministry of Magic
Forum > Off Topic > Klubbar > The Ministry of Magic
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
WeasleyHufflepuff
Elev |
Skrivet av Belluna tonks: Guys I got a problem..... Min bästis joina precis dödsätarna för att provocera mig! Vad ska jag göra!!!! Valdezorfoen.......nejmen du får övertala vännen att joina oss istället!!
13 jan, 2017 19:56 |
|
Belluna tonks
Elev |
Skrivet av WeasleyHufflepuff: redan försökt (och jag har tilloch med försökt hota henne......På skämt) Skrivet av Belluna tonks: Guys I got a problem..... Min bästis joina precis dödsätarna för att provocera mig! Vad ska jag göra!!!! Valdezorfoen.......nejmen du får övertala vännen att joina oss istället!! ![]()
13 jan, 2017 20:00 |
|
WeasleyHufflepuff
Elev |
Skrivet av Belluna tonks: Skrivet av WeasleyHufflepuff: redan försökt (och jag har tilloch med försökt hota henne......På skämt) Skrivet av Belluna tonks: Guys I got a problem..... Min bästis joina precis dödsätarna för att provocera mig! Vad ska jag göra!!!! Valdezorfoen.......nejmen du får övertala vännen att joina oss istället!! Hm.....försök så mycket det går. Hon kanske ändrar sig...
13 jan, 2017 20:01 |
|
Belluna tonks
Elev |
Skrivet av WeasleyHufflepuff: Näpp det kommer hon aldrig göra (#HonÄrEnvisSomEnÅsna)Skrivet av Belluna tonks: Skrivet av WeasleyHufflepuff: redan försökt (och jag har tilloch med försökt hota henne......På skämt) Skrivet av Belluna tonks: Guys I got a problem..... Min bästis joina precis dödsätarna för att provocera mig! Vad ska jag göra!!!! Valdezorfoen.......nejmen du får övertala vännen att joina oss istället!! Hm.....försök så mycket det går. Hon kanske ändrar sig... ![]()
13 jan, 2017 20:02 |
|
WeasleyHufflepuff
Elev |
Skrivet av Belluna tonks: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Näpp det kommer hon aldrig göra (#HonÄrEnvisSomEnÅsna) Skrivet av Belluna tonks: Skrivet av WeasleyHufflepuff: redan försökt (och jag har tilloch med försökt hota henne......På skämt) Skrivet av Belluna tonks: Guys I got a problem..... Min bästis joina precis dödsätarna för att provocera mig! Vad ska jag göra!!!! Valdezorfoen.......nejmen du får övertala vännen att joina oss istället!! Hm.....försök så mycket det går. Hon kanske ändrar sig... hen kanske är en spion?
13 jan, 2017 20:03 |
|
Belluna tonks
Elev |
Skrivet av WeasleyHufflepuff: Näpp.... Vänta jag en ide Athena 1.0 om du inte slutar upp med de där dumheterna kommer jag börja säga att du ÄLSKAR OCTAVIANUS!!!!!!!! (Sista utvägen XD)Skrivet av Belluna tonks: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Näpp det kommer hon aldrig göra (#HonÄrEnvisSomEnÅsna) Skrivet av Belluna tonks: Skrivet av WeasleyHufflepuff: redan försökt (och jag har tilloch med försökt hota henne......På skämt) Skrivet av Belluna tonks: Guys I got a problem..... Min bästis joina precis dödsätarna för att provocera mig! Vad ska jag göra!!!! Valdezorfoen.......nejmen du får övertala vännen att joina oss istället!! Hm.....försök så mycket det går. Hon kanske ändrar sig... hen kanske är en spion? ![]()
13 jan, 2017 20:07 |
|
WeasleyHufflepuff
Elev |
Skrivet av Belluna tonks: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Näpp.... Vänta jag en ide Athena 1.0 om du inte slutar upp med de där dumheterna kommer jag börja säga att du ÄLSKAR OCTAVIANUS!!!!!!!! (Sista utvägen XD) Skrivet av Belluna tonks: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Näpp det kommer hon aldrig göra (#HonÄrEnvisSomEnÅsna) Skrivet av Belluna tonks: Skrivet av WeasleyHufflepuff: redan försökt (och jag har tilloch med försökt hota henne......På skämt) Skrivet av Belluna tonks: Guys I got a problem..... Min bästis joina precis dödsätarna för att provocera mig! Vad ska jag göra!!!! Valdezorfoen.......nejmen du får övertala vännen att joina oss istället!! Hm.....försök så mycket det går. Hon kanske ändrar sig... hen kanske är en spion? bästa utvägen xD Om det inte fungerar kan du säga att hon älskar POLYBOTES!!
13 jan, 2017 20:08 |
|
Belluna tonks
Elev |
Skrivet av WeasleyHufflepuff: och LUDWIG (en idiot som går i vår klass CX)Skrivet av Belluna tonks: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Näpp.... Vänta jag en ide Athena 1.0 om du inte slutar upp med de där dumheterna kommer jag börja säga att du ÄLSKAR OCTAVIANUS!!!!!!!! (Sista utvägen XD) Skrivet av Belluna tonks: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Näpp det kommer hon aldrig göra (#HonÄrEnvisSomEnÅsna) Skrivet av Belluna tonks: Skrivet av WeasleyHufflepuff: redan försökt (och jag har tilloch med försökt hota henne......På skämt) Skrivet av Belluna tonks: Guys I got a problem..... Min bästis joina precis dödsätarna för att provocera mig! Vad ska jag göra!!!! Valdezorfoen.......nejmen du får övertala vännen att joina oss istället!! Hm.....försök så mycket det går. Hon kanske ändrar sig... hen kanske är en spion? bästa utvägen xD Om det inte fungerar kan du säga att hon älskar POLYBOTES!! ![]()
13 jan, 2017 20:10 |
|
Ida_accio
Elev |
Jag ansöker som Auror! ♥
Proud to be a Hufflepuff! 13 jan, 2017 21:09 |
|
Umi
Elev |
Bara en fråga angående val av ny minister.
Fins det någon gräns för hur många mandat man får sitta i sträck? Georgetown Är nu aktiv på Umiety ist 13 jan, 2017 21:48 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen