the new school Dimond high
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> the new school Dimond high
|
Borttagen
|
" Kom med så får du se vem det är " sa Tobbias och log han började gå mot Morganas kontor.
18 nov, 2015 21:26
|
|
Borttagen
|
Theodore följde med Tobbias väldigt osäkert.
18 nov, 2015 21:27
|
|
Borttagen
|
Tobbias gick raka vägen till Morgana
" Miss jag har nån med mig " sa Tobbias
" Vem är det här då? " frågade Morgana och såg på Theo.
18 nov, 2015 21:42
|
|
Borttagen
|
Theodore var en aning nervös.
"Um jag heter Theodore" sa Theodore
18 nov, 2015 21:45
|
|
Borttagen
|
" Åh hej Theo vad vill du ha hjälp med? " frågade Morgana och log mot Theo medans hon tog emot Tobbiass läxa.
18 nov, 2015 21:52
|
|
Borttagen
|
"um min rums kompis verkar vara en vampyr" sa Theodore lite osäkert.
18 nov, 2015 21:54
|
|
Borttagen
|
" Åh och du vill bli av med vampyren ? " frågade Morgana nyfiket.
18 nov, 2015 21:58
|
|
Borttagen
|
"åtminstone hålla honom undan" sa Theodore lite osäkert.
Cisco stod vid dörren och tjuvlyssnade på deras samtal.
18 nov, 2015 21:59
|
|
Borttagen
|
" Då är någon form av vitlök bäst för dig " sa Morgana och började leta efter vilöksprayen hon hade.
" vampyren kommer hålla sig borta om dy sprayar hela dig med vitlök " sa Morgana och höll fram flaskan.
18 nov, 2015 22:11
|
|
Borttagen
|
"fast kommer inte alla att hålla sig borta från mig då?" frågade Theodore osäkert.
18 nov, 2015 22:14
|
Du får inte svara på den här tråden.