Rollspel mellan mig och renesmee cullen 1.
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Rollspel mellan mig och renesmee cullen 1.
|
Borttagen
|
"Varsågod." Mumlade jag in i dörren.
10 nov, 2013 21:29
|
|
Borttagen
|
Jag skrattade lite.
En stund senare kom jag ut från duschen doftandes hallon och iförd svarta jeans och en rosa hoodie.
10 nov, 2013 21:35
|
|
Borttagen
|
Jag log och kramade henne.
10 nov, 2013 21:36
|
|
Borttagen
|
Jag kramade honom hårt tillbaka och pressade ansiktet mot hans tröja. Nu luktade han som han skulle.
10 nov, 2013 21:37
|
|
Borttagen
|
Jag svalde.
"Jag måste jaga..."
10 nov, 2013 21:39
|
|
Borttagen
|
Jag lossade greppet om honom.
"Ja, förlåt..."
10 nov, 2013 21:40
|
|
Borttagen
|
"Det gör inget." Jag klarade inte av att ens se på henne så jag hoppade nerför fönstret.
10 nov, 2013 21:43
|
|
Borttagen
|
"Vi ses"
Ropade jag efter honom och gick in i mitt rum.
Jag kom på att jag inte hade någon mobil... Morfin hade den fortfarande. Jag undrade om Will skulle gå med på att jag fick köpa en ny för hans pengar... Mina sparpengar räckte då inte långt...
10 nov, 2013 21:46
|
|
Borttagen
|
Jag tog två urgulliga tjejer och en gammal tant.
10 nov, 2013 21:47
|
|
Borttagen
|
10 nov, 2013 21:48
|
Du får inte svara på den här tråden.