Barnie och coolingen, prs
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Barnie och coolingen, prs
|
Borttagen
|
Jag går på tåget och hasar mig genom vagnarna. Alla är fulla utom en, som har en ledig plats. Jag går in och rodnar när jag får syn på Brian.
- Kan jag sitta här? Frågar jag och ler mot Sam.
9 dec, 2013 23:50
|
|
Borttagen
|
Jag ser upp mot tjejen, Pling. Sam nickar och ler. Tess vänder sig mot mig igen och fnissar förtjust "Så, hur var sommaren?"
9 dec, 2013 23:51
|
|
Borttagen
|
Jag ler mot Sam igen och sätter mig bredvid honom. Han lägger en arm om mig.
- Hur var din sommar dä? Frågar han vänligt.
9 dec, 2013 23:52
|
|
Borttagen
|
JAg skrattar åt Tess.
"Ett rent helvete, ditt?"
"Helt otroligt! JAg träffade en super snygg quidditchspelare-" där kopplar jag bort och strunar i allt ljud runt mig. Jag har övat på det länge, så om hon ser på mig kommer hon tro att jag lyssnar.
9 dec, 2013 23:55
|
|
Borttagen
|
Jag rycker på axlarna och ler, gömmer mitt förkrossade jag.
- Det var väl kul antar jag! Säger jag,
-Själv? Sam börjar genast berätta om sitt lov.
9 dec, 2013 23:57
|
|
Borttagen
|
Cornelia öppnar dörren till kupén och skriker av glädje mot Tessie. Jag och Ted skrattar åt dem medan de gör kompisdansen vi alla hittade på en håltimme i tvåan. Sedan tar hon ett varv och kramar om oss alla.
9 dec, 2013 23:59
|
|
Borttagen
|
Jag får ingen kram....istället går jag och byter om.
10 dec, 2013 00:00
|
|
Borttagen
|
(forever alone … )
Cornelia börjar tjattra med tess om lovet och jag och resten tävlar om vem som för in flest olika sorters godisar i munnen… Normalt
10 dec, 2013 00:04
|
|
Borttagen
|
(save me Barry! XD)
Jag sätter i korridoren utanför kupén.
10 dec, 2013 00:06
|
|
Borttagen
|
Det slutar med att Ted vinner och jag och Dan springer ut mot toaletterna för att spy… Vi klara oss och på vägen tillbaks upptäcker jag Pling.
"hej Pling", jag ler mot henne och vinkar åt Dan att gå i förväg tillbaks.
10 dec, 2013 00:09
|
Du får inte svara på den här tråden.