Dagens citat av kompisar/bekanta
Forum > Off Topic > Dagens citat av kompisar/bekanta
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Min fyra-åriga kusin (J) och farfars sambo (M).
J fick en pusselbok med klistermärken i julklapp. Han skulle göra en teckning till M med klistermärken på. "Kan jag få hjärtan på teckningen?" - M "Nej, det får du inte." - J "Varför inte då då?" - M "För att du får inte bli kär." - J "Varför får jag inte bli kär då?" - M "För då gifter du dig och försvinner!" - J 31 dec, 2014 21:28
Detta inlägg ändrades senast 2015-01-29 kl. 16:32
|
|
Borttagen
|
Vi körde ett quiz:
"När är det gorillor slår sig själva på bröstet?" - B "När de går illa." - J. 1 jan, 2015 11:57 |
|
Citruzz
Elev |
1 jan, 2015 12:27 |
|
Pixie
Elev |
2 jan, 2015 19:07 |
|
Borttagen
|
(Vi har gäster och vi körde typ en slags frågesport) "Men är mask en insekt?" - Rasmus "Ja det är det väl?" - Edith "Är inte det ett däggdjur?" - Rasmus. "Men jag kan inte läsa namnet på öarna." - V "Det spelar fan ingen roll, vad var namnet på staden sa du?" - M "Det är det du behöver få reda på.." - V "Jo, du måste veta namnet på öarna." - H "Vad säger ni?" - M "Det kanske är Plutipus.. Plutiplurus?" - S om en planet. 3 jan, 2015 23:46 |
|
Citruzz
Elev |
4 jan, 2015 17:10 |
|
Syrup
Elev |
*min storasyster gör välling åt min fyraåriga bror*
"Hur KAN du?!" -jätteglad bror "Det bara är så när man är bäst" - syster ----------------------------------- *jag har i förväg satt på ett program på datorn åt samma bror då han sagt att han vill spela efter mig på datorn, sedan så ser jag att han är skitig i ansiktet* "Vi måste tvätta dig i ansiktet först" - Jag *han ser inte att jag tagit fram programmet, så då när han ser att jag satt på det så vänder han sig till mig, helt chockad* "OJ! HUR KUNDE DU? DU KAN JU TROLLA!!"
4 jan, 2015 21:53 |
|
Shapiro
Elev |
Ej av en bekant men jag hittade ingen annan bra plats. Jag kan relatera till några av dessa ord så för jävligt vid en del tillfällen.
''Så nu planterar jag ett träd, dödens träd. En idegran. Jag låter dig flyga vackra fågel, nu är du fri och jag är human. Och jag ska rista in mitt namn i trädets svarta, brända bark. För jag kan älska mer än någon annan, men jag har svårt för att vara stark!'' Loke... Vad skulle jag göra utan dig... Four score and seven years ago... 4 jan, 2015 23:40 |
|
Dracolisa
Elev |
Min farbror: "Ibland vill jag bara gräva upp Sigurd (hans frus döda pappa), slå honom på käften och sedan gräva ner honom igen."
"I don't believe in pressure, fear or failure, just smiles, monsters and magic." - Matthew Gray Gubler 5 jan, 2015 17:12 |
|
Kola
Elev |
"Jag fick mitt öga i mitt öga" - Xenophilius Snape
that's all I got to say 6 jan, 2015 17:23 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen