Jag har aldrig (lek)
Forum > Quidditchplanen > Jag har aldrig (lek)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
DarkBells
Elev |
30 apr, 2013 18:13 |
|
Borttagen
|
Nej....
Jag har aldrig sett en tarantella cx 30 apr, 2013 18:33 |
|
Borttagen
|
Det har jag (har haft en söt liten tarantella som husdjur.)
Jag har aldrig haft en kanin. 30 apr, 2013 18:39 |
|
Borttagen
|
Inte jag heller ^^
Jag har aldrig läst ut hela LotR-serien (fastnade i tråkiga beskrivningar i andra, kom aldrig vidare 30 apr, 2013 20:21 |
|
Borttagen
|
Det har jag.
Jag har aldrig tyckt om att "festa". 30 apr, 2013 20:50 |
|
Borttagen
|
Inte jag heller.
Jag har aldrig åkt Insane på Gröna Lund. 30 apr, 2013 20:52 |
|
Borttagen
|
Det har inte jag heller, men å andra sidan har jag inte ens varit på Gröna Lund..
Jag har aldrig varit för "rädd" för att åka en karusell. 30 apr, 2013 20:56 |
|
Borttagen
|
Inte jag heller, har bara åkt dem och sedan (när den har startat) blivit rädd
Jag har aldrig varit på Cypern. 30 apr, 2013 20:57 |
|
YES
Elev |
30 apr, 2013 23:09 |
|
LunaLovegood1
Elev |
30 apr, 2013 23:48 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen