Glee
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av ebkati: WHAT? WHY? HOW?(shippar Klaine så sjukt mycket men ska vara tyst) Men detta att Glee ska ha paus från 21 februari till 10 april?!?! FÅR JU PANIK. HOW IS THIS FUCKING POSSIBLE?! D: 5 feb, 2012 23:51 |
|
ebkati
Elev |
Skrivet av Wingardium Leviosa: Skrivet av ebkati: (shippar Klaine så sjukt mycket men ska vara tyst) Men detta att Glee ska ha paus från 21 februari till 10 april?!?! FÅR JU PANIK. ELLER HUR FLKDSFLJGKLFJG de KAN inte göra så de FÅR inte göra så VAD SKA MAN LEVA FÖR Det är ju typ 1,5 månad ASDFGHJKL orkar inte. Och så kommer det säkert sluta på något jobbigt sätt och USCH NEJ. http://remuslupiin.tumblr.com/ 5 feb, 2012 23:51 |
|
Wingardium Leviosa
Elev |
Skrivet av ebkati: Skrivet av Wingardium Leviosa: Skrivet av ebkati: (shippar Klaine så sjukt mycket men ska vara tyst) Men detta att Glee ska ha paus från 21 februari till 10 april?!?! FÅR JU PANIK. ELLER HUR FLKDSFLJGKLFJG de KAN inte göra så de FÅR inte göra så VAD SKA MAN LEVA FÖR Det är ju typ 1,5 månad ASDFGHJKL orkar inte. Och så kommer det säkert sluta på något jobbigt sätt och USCH NEJ. ÅÅÅÅÅÅNGEEEEEEST ;-;
5 feb, 2012 23:57 |
|
Borttagen
|
Fast en sak som kommer få mig att må bra är att när den LÅÅÅÅÅNGA pausen äger rum så kan jag kolla in när Brittana kysser varandra och jag kommer få leva några dar till ♥
------------------------------------------------------------------- Måste skriva av mig angående ships! Jag har börjat shippa Bram :l NAWT OKAY. Bram, Samtittany or whatevs. Jag har börjat shippa dom och det är inte okej. Men det kan också vara pågrund av denna kyss som jag har påstått är HOTTEST KISS EVER ON GLEE. ![]() Jag vill typ inte shippa dom för jag tror inte att dom skulle passa. They were drunk so yeah. Skäms lite över mig själv. ![]() I hope Brittana will be hotter than hottest ♥ 5 feb, 2012 23:59 |
|
hyperion
Elev |
^ It's okay! De är heta som fan, två av de mest underbara karaktärerna i Glee osv! I don't ship it, but I totally could.
![]()
6 feb, 2012 00:28 |
|
Borttagen
|
Yes! Look at that kiss! It's P-E-R-F-E-C-T-I-O-N
6 feb, 2012 00:32 |
|
Wingardium Leviosa
Elev |
Jag halvshippar Bike (Britt/Mike). Jag menar, jag vill INTE att det ska vara canon för jag gillar Tike och älskar Brittana, men skulle Santana och Tina vara perfekta med någon annan/inte vara födda så... ja.
6 feb, 2012 16:16 |
|
Borttagen
|
I do that too. Fast jag shippar mest dom efter deras dance moves
JAG ÄR WEIRD. 6 feb, 2012 19:14 |
|
Wingardium Leviosa
Elev |
Men jag med... Jag kan totally see hur de blir kära i varandra efter att ha spenderat så mycket tid på att öva dans. o_O
6 feb, 2012 19:18 |
|
Borttagen
|
Samma här. Typ som den gången då Tina och Artie trodde att dom var otrogna för att dom hade övat tillsammans jättemycket. I could totally see them be togheter T__T
6 feb, 2012 19:20 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen