Dumbledores Armé Sthlm
Forum > Off Topic > Klubbar > Dumbledores Armé Sthlm
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av potter_fan: Ja, verkligen Skrivet av Borttagen: Gjorde ni? Jag letade efter er också! Synd att vi inte hittade varandra! Skrivet av potter_fan: Jaha.. Menåh, jag och Eira sprang runt och letade efter dig ! D: Skrivet av Borttagen: Ja! Jag var där från 18.30 till 19.07. Men jag kunde inte se dig förrän man fick veta vinnarna... Skrivet av potter_fan: TAAACKKK ♥Grattis HarryPotterr som vann fanfiction tävlingen! Spoiler: Tryck här för att visa! Men, var du där? :0 9 sep, 2012 07:36 |
|
Pygmepuffen
Elev |
Skrivet av potter_fan: Grattis HarryPotterr som vann fanfiction tävlingen! Spoiler: Tryck här för att visa! Vilka mer vann? C: 9 sep, 2012 07:50 |
|
Savi
Elev |
Hur kan jag ha missat detta?!? :O
Miss_Green - Om ni fortfarande behöver en Ravenclaw prefekt ställer jag emr än gärna upp
9 sep, 2012 10:13 |
|
dobby10
Elev |
jag är med
Söker kort 9 sep, 2012 10:17 |
|
lumos1
Elev |
9 sep, 2012 14:03 |
|
LauraTree
Elev |
Skrivet av Savi: OMG bor du i Stockholm! Gud vad kul!! Hur kan jag ha missat detta?!? :O Miss_Green - Om ni fortfarande behöver en Ravenclaw prefekt ställer jag emr än gärna upp 9 sep, 2012 17:37 |
|
amanda1104
Elev |
Roligt att jag såg så många och så många såg mig... Fast jag hälsade på så få
Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 10 sep, 2012 09:51 |
|
potter_fan
Elev |
Vilka fanfictions vann på pass 1,3 och 4???
Situation radical So radiating beautiful A combination bursting out of my head This is where it all goes down in the end So welcome to the edge 10 sep, 2012 15:29 |
|
LauraTree
Elev |
Skrivet av potter_fan: Vilka fanfictions vann på pass 1,3 och 4??? 1. En sommarlovskväll framför datorn 2. Livet efter livet 3. Det femte elevhemmet 4. The crash of life 10 sep, 2012 15:46 |
|
amanda1104
Elev |
Och jag läser varenda en...
Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 10 sep, 2012 16:02 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen