The PJO/HoO Side
Forum > Off Topic > Klubbar > The PJO/HoO Side
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
jag har läst alla böker och är son till hades är inte farlig för det mesta och nu är jag medlem
19 aug, 2012 10:48 |
|
Sideswipe
Elev |
19 aug, 2012 11:05 |
|
Borttagen
|
bye
19 aug, 2012 11:16 |
|
Majis
Elev |
^Jag förstod inte helt ert samtal xD Haha!
Men vet ni en liten sjuk sak? I ettan och jag tror tvåan i PJ så stod de att Clarisse hade rött hår (jag är ganska säker på det i ettan i alla fall!), men nu läser jag fyran och nu stod det att hon hade brunt och stripit hår! :O Hade tom för mig (men det är jag mer osäker på en hårfärgen) att hon typ hade stort hår... Liksom... LITE lockigt xD Har hennes utseende ändrats eller? xD Hej, hej, här glider Majsen in! (?) You can call me Dr M 19 aug, 2012 19:01 |
|
Ginny!!!!
Elev |
Skrivet av Majis: ^Jag förstod inte helt ert samtal xD Haha! Men vet ni en liten sjuk sak? I ettan och jag tror tvåan i PJ så stod de att Clarisse hade rött hår (jag är ganska säker på det i ettan i alla fall!), men nu läser jag fyran och nu stod det att hon hade brunt och stripit hår! :O Hade tom för mig (men det är jag mer osäker på en hårfärgen) att hon typ hade stort hår... Liksom... LITE lockigt xD Har hennes utseende ändrats eller? xD Jag läste The Titans Curse idag, och då sa de att hon hade BLONT hår! :O That's weird... Och rarid12, hur många böcker har du läst egentligen? Du sa att du läst fyra. Nu så har du helt plötsligt läst alla. XD jag skickar en uggla om det ![]()
19 aug, 2012 20:51 |
|
Majis
Elev |
Ginny!!!!, WHAT!? Vad sjukt!!!!! Jag har alltid föreställt henne lite kraftig och sedan rött och stort hår... Nu står det att hon har brunt, stripigt hår och sedan BLONT!?!?!?!? Alltså.... Har Rick glömt hur han beskrev henne i dom första? xD
Hej, hej, här glider Majsen in! (?) You can call me Dr M 19 aug, 2012 20:55 |
|
Sideswipe
Elev |
19 aug, 2012 20:59 |
|
Majis
Elev |
Allvarligt!? Fy vilken lyckogris hon är! JAG ÄLSKAR RÖTT HÅR!!!!!!!! Hej, hej, här glider Majsen in! (?) You can call me Dr M 19 aug, 2012 21:01 |
|
Sideswipe
Elev |
19 aug, 2012 21:02 |
|
Jessica Tonks
Elev |
Jag har föreställt mig Clarisse med mörkt rött/brunt hår som är "stort" men inte världens välsköttaste. Samt att hon är ganska "kraftig" men inte tjock eller vad man ska säga
19 aug, 2012 21:03 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen